Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen verbinding via IPv4, maar wel via IPv6

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Naast de DHCP servers van Zeelandnet, heb ik ook het IP adres 8.8.8.8 als DHCP server staan.
    Mogelijk dat ik daarom geen problemen heb?
    Wanneer het nodig mocht zijn, wil ik die extra server wel verwijderen, om te testen..........

    Reageer


    • #17
      ja, oke, maar ik krijg lokaal geen ip-adres meer van de dhcp-server van het modem.
      daarom heb ik die beperkt van 192.168.11.10 - 192.168.11.28
      op m'n Airport Time Capsule heb ik de dhcp-server ingeschakeld, met een bereik vanaf 192.168.11.30
      daardoor bleef alles in 1e instantie gewoon werken, tot de gehele IPv4 stack het opgaf.

      Reageer


      • #18
        Sorry, ik heb DHCP en DNS door elkaar gegooid, zo krijgen we verwarring ........

        Reageer


        • #19

          Reageer


          • #20

            Reageer


            • #21
              Beste fred44nl,

              Is je vraag inmiddels al beantwoord?

              Reageer


              • #22
                nou, beantwoord niet, want ik heb geen idee waardoor dit werd veroorzaakt.
                ondertussen heb ik een ander modem gekregen en dat modem heeft de leuke gewoonte om meerdere keren per uur de verbinding gedurende 30-45 sec. te verbreken.
                en omdat dweilen met de kraan open geen zin heeft, heb ik het modem in bridge gezet en er een eigen router aangehangen. sindsdien werkt internet zoals het behoort

                Reageer


                • #23
                  Ik kan je helaas ook geen verklaring geven, maar ben ik blij dat er in elk geval een werkende oplossing is!
                  Kun je in elk geval een beste antwoord kiezen? Dan weten wij dat het probleem verholpen is.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X