Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

poorten openzetten

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • poorten openzetten

    Hallo,
    ik ben al een tijdje aan het stoeien om poorten open te zetten voor mijn ip-camera's en home-easy apparatuur.
    Ik log in op de router van zeelandnet (EPC3940) en ga naar Applications & Gaming, dan naar Port range forwarding. Hier geef ik de poorten op die gebruikt worden om van buitenaf connectie te kunnen maken gevolgd door de interne (vaste) ip adressen met bijbehorende poorten.

    ik heb al diverse zaken uitgeprobeerd zoals: een range poorten openzetten, modem uit en weer aan zetten, security uitzetten etc, maar de poorten blijven dichtstaan. Met diverse externe poortscanners (www.openpoorttest.nl, www.canyouseeme.org) controleer ik ook nog of de poorten openstaan maar dit is niet het geval.

    De servicedesk zegt niet te kunnen helpen en dat ik hier mijn vraag moet stellen. Het lijkt erop dat zeelandnet zelf nog iets heeft ingesteld waardoor het niet werkt.

    Iemand die de oplossing heeft?
    alvast hartelijk dank voor het meedenken.
    Peter

  • #2
    Hallo Peter,

    Welkom op het forum

    In onze handleiding staat port forwarding niet omschreven, dit ook vanwege het feit hier geen ondersteuning op gegeven wordt door de Klantenservice.
    Nu ben ik even aan het zoeken geslagen. Misschien heb je hier iets aan? Is wel in het Engels...

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Linda van Giezen
      Hallo Peter,

      Welkom op het forum

      In onze handleiding staat port forwarding niet omschreven, dit ook vanwege het feit hier geen ondersteuning op gegeven wordt door de Klantenservice.
      Nu ben ik even aan het zoeken geslagen. Misschien heb je hier iets aan? Is wel in het Engels...

      Reageer


      • #4
        Voer ook de macadressen van je apparatuur eens op via IP Passthrough.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Ptrol
          Voer ook de macadressen van je apparatuur eens op via IP Passthrough.
          Deze tip lijkt e.e.a. op te lossen. Gek genoeg niet met alle poorten / apparaten. Ik ga nog even zoeken of het ook nog in mijn eigen instellingen van de camera's kan zitten. In ieder geval heb ik nu 3 van de 5 poorten open (getest met externe poort checker).
          hartelijk dank

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X