Hallo,
ik ben al een tijdje aan het stoeien om poorten open te zetten voor mijn ip-camera's en home-easy apparatuur.
Ik log in op de router van zeelandnet (EPC3940) en ga naar Applications & Gaming, dan naar Port range forwarding. Hier geef ik de poorten op die gebruikt worden om van buitenaf connectie te kunnen maken gevolgd door de interne (vaste) ip adressen met bijbehorende poorten.
ik heb al diverse zaken uitgeprobeerd zoals: een range poorten openzetten, modem uit en weer aan zetten, security uitzetten etc, maar de poorten blijven dichtstaan. Met diverse externe poortscanners (www.openpoorttest.nl, www.canyouseeme.org) controleer ik ook nog of de poorten openstaan maar dit is niet het geval.
De servicedesk zegt niet te kunnen helpen en dat ik hier mijn vraag moet stellen. Het lijkt erop dat zeelandnet zelf nog iets heeft ingesteld waardoor het niet werkt.
Iemand die de oplossing heeft?
alvast hartelijk dank voor het meedenken.
Peter
ik ben al een tijdje aan het stoeien om poorten open te zetten voor mijn ip-camera's en home-easy apparatuur.
Ik log in op de router van zeelandnet (EPC3940) en ga naar Applications & Gaming, dan naar Port range forwarding. Hier geef ik de poorten op die gebruikt worden om van buitenaf connectie te kunnen maken gevolgd door de interne (vaste) ip adressen met bijbehorende poorten.
ik heb al diverse zaken uitgeprobeerd zoals: een range poorten openzetten, modem uit en weer aan zetten, security uitzetten etc, maar de poorten blijven dichtstaan. Met diverse externe poortscanners (www.openpoorttest.nl, www.canyouseeme.org) controleer ik ook nog of de poorten openstaan maar dit is niet het geval.
De servicedesk zegt niet te kunnen helpen en dat ik hier mijn vraag moet stellen. Het lijkt erop dat zeelandnet zelf nog iets heeft ingesteld waardoor het niet werkt.
Iemand die de oplossing heeft?
alvast hartelijk dank voor het meedenken.
Peter
Reageer