Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Aanbiedingen voor vaste klanten

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Aanbiedingen voor vaste klanten

    Waarom worden nieuwe klanten voorzien van mooie aanbiedingen (Dikke Delta Deal) en worden klanten die al geruime tijd een pakket afnemen niet serieus genomen?

    Het kan aan mij liggen maar ik vind het raar, Ik heb een abonnement lopen bij Zeelandnet (Alles in 1 premium), stilzwijgend verlengd na een jaar. Is al in augustus 2015 afgelopen dus ik mag hem in principe iedere maand opzeggen.

    Ik zou graag gebruik willen maken van de Dikke Delta deal, een upgrade van mijn pakket van Premium naar Super.

    Maar helaas werkt het niet zo, dit is alleen voor nieuwe klanten of als je nog geen TV of telefoon hebt naast je internet abonnement. Allerlei randvoorwaarden aan de actie dus. Als je al (een aantal jaren) alles in 1 klant bent krijg je 2 maanden voor 15 euro bij een super pakket. Met andere woorden: Als je als bestaande klant je langer wil vastleggen mag dat niet voor de actievoorwaarden die ze aanbieden aan nieuwe klanten.

    Bestaande klanten zijn dus blijkbaar niet zo belangrijk voor Zeelandnet/Delta? Dit terwijl het over het algemeen toch echt meer moeite kost om nieuwe klanten te vinden dan bestaande te houden.

    Komen er binnenkort nog interessante aanbiedingen voor vaste klanten?

  • #2
    Hallo alwinv,

    Welkom op het forum

    Goed om te lezen dat je al zo lang klant bent van ZeelandNet/DELTA.

    Het onderwerp dat je aankaart is al eens ruim besproken, namelijk hier

    Reageer


    • #3
      Dat andere topic had ik niet gezien. Zo te lezen ben ik niet de enige die dit zo ervaart....

      Reageer


      • #4
        Dat klopt, je bent niet de enige. Echter gaan we die discussie niet opnieuw starten.

        Wel kun je me een PB sturen uiteraard.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Linda van Giezen
          Dat klopt, je bent niet de enige. Echter gaan we die discussie niet opnieuw starten.

          Wel kun je me een PB sturen uiteraard.
          Heb ik net gedaan

          Reageer


          • #6
            Thanks, je hebt inmiddels reactie van me.

            Reageer


            • #7
              Linda, stel een contract loopt af 1 juni.
              Wanneer is dan een nieuw aanbod in Mijn Delta voor de klant te zien?

              Reageer


              • #8
                Je ziet dan het nieuwe aanbod vanaf de dag dat het abonnement verlopen is.

                Reageer


                • #9
                  Ok, dat is duidelijk.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X