Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

kabelmodem defect.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Ok, dat is helemaal top. Dan pik ik er straks eentje op bij de Mediamarkt. Zou erg fijn zijn als ik mijn internet, EN bellen vandaag weer aan de praat zou krijgen. De vraag is, moet ik omruilen, want ik heb de adapter niet bij me...

    Reageer


    • #17
      In de voorwaarden staat dat je het oude adapter moet omruilen. Zo is dat in ieder geval bij ons op het hoofdkantoor en zo hebben wij ook de afspraken gemaakt met de dealers. Nu blijft de vraag of ze daar heel erg moeilijk over gaan doen bij MediaMarkt. :P

      Reageer


      • #18
        Erg jammer dat er enkel grote bedrijven zoals de mediamarkt/bcc worden genoemd en betrokken als afhaalpunt. Er zijn toch ook kleinere bedrijven die een super service geven ? En meestal kan je er op wachten. Ik zelf ben echt niet zo tevreden over grote bedrijven. Zeker als je zonder internet of tv zit een heel weekeind dan zijn juist die kleine winkels een uitkomst en geven je wel deze service .

        Reageer


        • #19

          Reageer


          • #20
            natuurlijk heeft mediamarkt riante openingstijden, maar tussen openingstijden en reparatie en kennis en service zit een wereld van verschil.

            Reageer


            • #21
              De kennis zit bij ons. Dit betreft enkel het verwisselen van een stekkertje voor een modem. Hoeveel service verwacht je hier voor te krijgen? :P

              Gelukkig zijn er meerdere adressen in Zeeland waar het mogelijk is deze te wisselen. Dan kan je zelf een keuze maken.

              Reageer


              • #22
                Waar de kennis zit laat ik maar in het midden, Maar waar het mij wel omgaat is dat bij dit soort storingen het eerst de mediamarkt genoemd word , beter zou het zijn om te wijzen op een lijstje waar je terecht kan voor dit soort hulp.

                Reageer


                • #23
                  Fransf heeft het over een ophaalpunt in Middelburg. Dat zijn op dit moment ons hoofdkantoor, de MediaMarkt en sinds kort de BCC. Ik kan natuurlijk ook een ophaalpunt in Tholen voorstellen maar dat slaat nergens op.

                  Mag ik vragen of je een probleem hebt met MediaMarkt, Peter? :?

                  Reageer


                  • #24
                    Ik heb geen probleem met de mediamarkt, maar ik koop graag bij de man die ook repareren kan en mij als oudere [70+] duidelijk kan voorlichten en helpen. In een grote winkel als Bcc / mediamarkt voel ik mij en vele ouderen met mij verloren en niet goed geholpen en vaak van het kastje naar de muur gestuurd worden . Persoonlijk en begrepen voelen en duidelijke taal en 1 aanspreekpunt dat is wat ik wil. Jammer is dat dit soort grote bedrijven ervoor zorgen dat de winkelstraten leeg raken. Voorbeelden te over.

                    Reageer


                    • #25
                      Daar ben ik het wel mee eens. MediaMarkt is wat massaal allemaal. Ik woon zelf in de binnenstad van Middelburg en vind het fijn als de winkelstraten niet leeglopen. Het online bestellen is hier ook een oorzaak van. Desondanks blijven door service en persoonlijke aandacht (en gezelligheid naar mijn mening) de kleine winkeltjes wel bestaan, ook al hebben ze het (ongetwijfeld) moeilijker.

                      Reageer


                      • #26
                        Ik ben blij met deze oplossing. Het is ook enkel een kwestie van ophalen (omruilen) om weer snel verder te kunnen.
                        Ik heb inmiddels de adapter in bezit en hoop zo weer snel online te zijn.

                        Reageer


                        • #27
                          Goed om te lezen, Frans. Laat nog even weten of het weer werkt met de nieuwe adapter.

                          Reageer


                          • #28
                            Ik laat het weten!

                            Reageer


                            • #29
                              De adapter was inderdaad het probleem. We zijn weer online en telefonisch bereikbaar. Zeer tevreden over de gang van zaken.

                              Reageer


                              • #30
                                Fijn dat het weer werkt fransf En dank je wel voor je terugkoppeling!
                                Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X