Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

kabelmodem defect.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• kabelmodem defect.

Ons kabelmodem is defect. We kunnen niet meer bellen en internetten.
    Alle lampjes branden op de Cisco. Al een paar keer stroomloos gemaakt, maar dat werkt niet.
    Hoe snel hebben we een nieuwe?

m.vr.gr.

Frans

je kunt ook proberen om het modem te resetten, door het kleine resetknopje aan de achterkant geruime tijd ingedrukt te houden.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door fred44nl
      je kunt ook proberen om het modem te resetten, door het kleine resetknopje aan de achterkant geruime tijd ingedrukt te houden.
      maakt helaas niks uit. Lampjes blijven allemaal continue branden...

Reageer

je kunt een email - met daarin jouw klantnummer - sturen naar [email protected]

dan ziet een moderator dat en kan ongetwijfeld een oplossing bieden.

Reageer

Dat zal dan wel morgen worden??

Reageer

Oorspronkelijk gepost door fransf
            Dat zal dan wel morgen worden??
            Zeer waarschijnlijk wel. Als er vandaag al een moderator reageert, gaat die je vast niet gelijk een modem brengen...
            Misschien is het alleen de adapter...heb hier dacht ik al eens eerder zo'n zelfde geval gezien.

Reageer

Nou, dat klinkt bemoedigend.. We gaan zien hoe goed het met de service van Zeelandnet is gesteld.

Reageer

Reageer

Tim

De adapter maakt een beetje een fluittoon, dus zou me niks verbazen als deze het probleem veroorzaakt.
                  Zou het mogelijk zijn dat er eentje bij mij op mijn werk afgegeven kan worden, dan ben ik supersnel geholpen.
                  Ik werk in Arnestein bij Eastman.

Dank voor je snelle antwoord.

Reageer

Had inmiddels ook jouw e-mail gevonden in onze forum e-mailbox. Ik heb gelijk een verzoek naar ons magazijn gestuurd.
                    We hebben enkel de mogelijkheid om een modem naar het aansluitadres te sturen. We zijn natuurlijk afhankelijk van de post, maar verwacht dat 'ie morgen of overmorgen binnen is.

Reageer

Kan ik hem anders ook ophalen hier in Middelburg?

Reageer

Dat is helaas niet mogelijk. Ons magazijn zit niet op ons hoofdkantoor in Middelburg. Momenteel zijn er wel ophaalpunten voor adapters in heel Zeeland, maar (nog) niet voor modems.

Reageer

Met een adapter zou ik al erg geholpen zijn, daar dit naar het zich laat aanzien ook wel de oorzaak zal zijn.
                          Zou ik die dus wel ergens kunnen oppikken?

Reageer

als het goed is, dan zou je em toch kunnen omruilen bij MediaMarkt.
                            of vergis ik me nu ??

Reageer

Kan op het hoofdkantoor van DELTA, bij MediaMarkt en sinds kort ook bij BCC in Middelburg. Wellicht is het met een adapter verholpen. Voor de zekerheid wordt er een nieuw modem opgestuurd.
                              Dus als je de adapter vandaag ophaalt en we een beetje geluk hebben, dan heb je vanavond weer internet en telefonie.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X