Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Actie's voor bestaande klanten

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Ik wacht al jaren op een aanvod, als bestaande klant.
    Maar ik kan er nooit gebruik van maken.
    Ik heb al 400 mpbs abonnement.
    Als ik er om vraag, krijg ik als antwoord, sorry, voor U heb ik geen aanbieding

    Reageer


    • #32
      Hoi pjwaarde en SnoweyWhite4,

      Deze campagne was meer bedoeld voor nieuwe klanten en klanten met een laag internet abonnement. We zijn volop bezig achter de schermen om weer nieuwe acties te verzinnen. Dus misschien zit er in de aankomende campagne wel iets voor jullie bij.

      Reageer


      • #33
        Dat verhaal kreeg ik 3 maanden gelden ook al een keertje Ferry.

        Voel me een beetje voor de gek gehouden zo...

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door SnoweyWhite4
          Gewoon proberen.
          Zie wat er over blijft van die 400.

          Reageer


          • #35
            Veel meer dan wat Ferry zei, weet ik ook niet. Ik ben zelf ook klant bij DELTA en ben ook zeer benieuwd. Voor de goede orde, ik heb ook een Super-pakket met 400mbit. De afgelopen acties waren inderdaad voor nieuwe klanten, of acties van bijvoorbeeld Instap naar Premium met korting. Een leuke actie om Super te verlengen zou ik persoonlijk wel zien zitten.

            Reageer


            • #36
              twee maanden gelden een reactie gekregen dat er regelmatig acties zijn voor trouwe bestaande klanten. En een half jaar daarvoor precies hetzelfde. Ik denk zal nog eens informeren en je raad het nooit:

              Als je geen upgrade wenst dan zou ik je adviseren om te wachten tot we weer de acties hebben voor de vaste klanten. Hier heb ik helaas geen verdere informatie over wanneer dit gaat plaats vinden of wat de acties zijn. Hierover wordt je netjes geinformeerd via de mail of post.

              precies het zelfde antwoord als 8 maanden en 2 maanden geleden. Er zijn nooit acties voor trouwe vaste klanten. We worden gewoon voorgelogen!

              Reageer


              • #37
                kan iemand mij vertellen wanneer er een actie was voor "trouwe" klanten (lid sinds 1998)

                Reageer


                • #38
                  acties beperken zich vnl. tot tariefsverhoging en het schrappen van gewilde tv zenders. In plaats daarvan krijg je nog meer pulpzenders waar je wel voor moet betalen.
                  Zucht, nog een maand geduld hebben en ik heb via een andere aanbieder veel meer mogelijkheden en ben nog een stuk voordeliger uit ook!

                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door Tom
                    acties beperken zich vnl. tot tariefsverhoging en het schrappen van gewilde tv zenders. In plaats daarvan krijg je nog meer pulpzenders waar je wel voor moet betalen.
                    Zucht, nog een maand geduld hebben en ik heb via een andere aanbieder veel meer mogelijkheden en ben nog een stuk voordeliger uit ook!
                    Hoi Tom,

                    Mag ik vragen welke aanbieder je gevonden hebt?

                    Ik zou het liefste overstappen naar Ziggo maar dat is hier in Zeeland niet mogelijk. Ik zit nu te denken aan XS4ALL

                    Reageer


                    • #40
                      Tom en pjdwaarde

                      Jammer, dat jullie erover denken om naar een andere provider te gaan. Als internet ook belangrijk voor je is, naast het televisie kijken, controleer dan de snelheid die je bij andere providers maximaal kunt krijgen op https://www.internetvergelijk.nl/
                      Bij ZeelandNet krijg je de snelheid van je abonnement. Heb je ook telefonie maar nu nog losse pakketten dan is het voordelig om hier een Alles-in-1 pakket van te maken.
                      Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                      Reageer


                      • #41
                        De overstap is al geregeld. Nu nog wachten op de wettelijke bedenktijd en de uiteindelijke overgang.
                        Ik heb voor t-mobile gekozen. De internetsnelheid is vrijwel gelijk. Dat wordt 40mb en dus slechts 10mb lager dan bij zeelandnet. Dat verschil is te doen. Via digitaaltvkijken.nl bespaar je ook nog eens de activeringskosten die vaak enkele tientjes bedraagt. Deze worden elders wel vaak doorgerekend.

                        Reageer


                        • #42
                          Oorspronkelijk gepost door Tom
                          De overstap is al geregeld. Nu nog wachten op de wettelijke bedenktijd en de uiteindelijke overgang.
                          Ik heb voor t-mobile gekozen. De internetsnelheid is vrijwel gelijk. Dat wordt 40mb en dus slechts 10mb lager dan bij zeelandnet. Dat verschil is te doen. Via digitaaltvkijken.nl bespaar je ook nog eens de activeringskosten die vaak enkele tientjes bedraagt. Deze worden elders wel vaak doorgerekend.
                          Ben benieuwd of je die beloofde snelheid ook gaat krijgen cq halen.:?

                          Reageer


                          • #43

                            Reageer


                            • #44
                              Oorspronkelijk gepost door Tom
                              De tarieven verhogen, en de wijze waarop ,en in de zelfde maand ook nog zenders schrappen zijn geen acties waar we op zitten te wachten.
                              Dat schrappen van de zenders had een reden, daar kan je Zeelandnet niet de schuld van geven.

                              Reageer


                              • #45
                                Dat mag jij vinden. De vraag is of dit niet over de rug van de klanten wordt uitgespeeld. Zeelandnet had het als betaalzender willen handhaven. Vergeet ook niet de manier hoe dit nieuws is kenbaar gemaakt. Ze zijn op de vingers getikt maar vooralsnog blijft het daar nog verdacht stil over. En een eventuele boete wordt uiteindelijk toch door de klant betaald. Zo wordt je dus dubbel gepakt.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X