Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Actie's voor bestaande klanten

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Actie's voor bestaande klanten

    Weet dat er regelmatig langs is geweest, maar het valt me op dat er voor nieuwe abonnees hele leuke actie is georganiseerd met een flinke korting.

    Maar ga ik kijken voor een verlenging is er geen enkele actie / voorstel.

    Mijn vraag is dan ook komt er nog een leuke actie voor bestaande abonnees. :8

  • #2
    [email protected]
    Wanneer je de mail stuurt dan graag even vermelden dat het om een aanbod gaat

    Reageer


    • #3
      Mijn abo is al in april-2015 afgelopen.
      Er staat niets bij verlengen.
      ik heb super alles in 1, kan voor dezelfde prijs een lager abo krijgen, dat is toch geen aanbod!

      Reageer


      • #4
        [email protected]?
        Dan ga ik ook voor jou nakijken wat ik kan doen.

        Reageer


        • #5
          IK ben ook benieuwd
          Ik heb super alles in 1 abo afgelopen in 09-2015

          Reageer


          • #6
            Nieuwe klanten kunnen alles makkelijk vinden op de Website en worden met open armen en kortingen ontvangen.

            Waarom is het voor bestaande klanten niet eenvoudiger en ook voor iedereen inzichtelijk.
            Dan kunnen bestaande klanten van wie het contract ook inmiddels is afgelopen het allemaal inzien.
            Nu wordt steeds gevraagd via pb klantgegevens aan te leveren en de Moderator belooft te kijken wat deze voor klant kan doen.
            Dat zou toch voor alle klanten duidelijk ergens vermeld moeten zijn?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Ptrol
              Dan kunnen bestaande klanten van wie het contract ook inmiddels is afgelopen het allemaal inzien.
              ...als dit het geval is, kun je toch jezelf als nieuwe klant aanmelden en gebruik maken van de aanbieding(en)...?

              Als je contract is afgelopen (geldt voor beide partijen dus) ben je weer vrij om te kiezen, lijkt me.....
              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door maiden
                IK ben ook benieuwd
                Ik heb super alles in 1 abo afgelopen in 09-2015
                Rinus maakt daar wel een punt

                Maar als je voor mij je postcode, huisnr en rekeningnummer hebt of je relatie- of klantnummer, ga ik voor je kijken wat er voor jou mogelijk is.
                Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                Reageer


                • #9
                  Ik heb bericht gestuurd naar forum beheer , afwachten op de mogelijke aanbieding:8

                  Reageer


                  • #10
                    Ptrol, of er voor jou een aanbod is, is ook te vinden in de PiP.
                    Alleen wij kunnen soms net iets meer

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Linda van Giezen
                      ......Alleen wij kunnen soms net iets meer ............
                      Als het zo moet/kan/gaat...dan haak je toch af???
                      Riekt naar soort vriendjespolitiek...... ELKE klant is toch gelijk? Of zie ik iets verkeerd?

                      Dit soort praktijken moet toch niet mogelijk zijn?
                      De meeste mensen hier willen alleen maar d u i d e l i j k h e i d
                      Dus gewoon een pagina ergens aanmaken, waarop s i m p e l staat uitgelegd wat bestaande klanten kunnen gaan verwachten, tegen de tijd dat hun abo afloopt.......
                      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                      Reageer


                      • #12
                        Rinus, hoe denk je dat het gaat (of kan gaan) als je een mobiel abonnement gaat verlengen ??
                        kun je natuurlijk gewoon doen op de site van de provider.
                        maar je kunt ze ook bellen en een beetje protesteren en/of dreigen.
                        resultaat: een betere contract.
                        en zo kan ik nog wel een paar voorbeelden noemen.
                        eerlijk of niet eerlijk ??
                        valt dit niet onder het hoofdstuk: handel is handel ??

                        Reageer


                        • #13
                          Fred
                          Klanten zijn gebaat bij openheid.'
                          Alleen mensen die dit soort 'handel' machtig zijn, halen er mogelijk profijt uit.
                          Verreweg de meeste mensen zijn dit niet gewoon en betalen 'gewoon' de hoofdprijs.

                          Dit is inderdaad een stuk handel en, de eerlijkheid bied me dat te zeggen, ikzelf mag dat ook graag doen...

                          Maar ik vind het ten enenmale fout, dat deze handelwijze open en bloot op een forum wordt verkondigd en de 'eerlijke/niet-handeldrijvende' klanten die niet op dit forum zitten, daar geen notie van hebben....
                          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                          Reageer


                          • #14
                            Dat gaat niet helemaal op, fred44nl.
                            Als ik het contract van mijn huidig mobieltje wil verlengen, krijg ik duidelijke voorstellen/aanbiedingen. Voor alle klanten gelijk.

                            En juist die aanbiedingen voor bestaande klanten met aflopend of afgelopen contract, kan ik nu nergens overzichtelijk vinden.

                            Overigens ben ik niet zoekende voor mijzelf, maar voor een groep klanten die inmiddels een afgelopen contract hebben. Moet ik hen dan allemaal maar gaan adviseren pb te sturen?!?

                            Aan wie? Aan alle Moderators, want wie weet, kan de een er net iets meer voor je uit halen, dan de ander.

                            Ik vind dat een absurd idee.

                            Reageer


                            • #15
                              Eens met Ptrol
                              Maar....er is iets wat ik totaal niet begrijp: welke klant heeft een afgelopen contract????
                              Dat zou betekenen dat ze, afhankelijk van hun abo, geen internet, TV en/of telefoon hebben....
                              Ik kan me daar geen beeld bij vormen en vind het nalatig van de klant zelf, dat hij/zij in zo een situatie komt.
                              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X