Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Actie's voor bestaande klanten

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Nee hoor, Rinus, zo werkt het niet.

    Je sluit een contract af voor de duur van bijv. 1 jaar of 2 jaar.
    Als dat jaar of die 2 jaar om zijn, loopt je abonnement gewoon door ( je kan vanaf dat moment met opzegging van 1 maand opstappen, als je dat wilt)
    Doe je niks loopt alles dus gewoon door.Of je sluit een nieuw contract af en je legt je weer voor een bepaalde periode vast.

    Dat heeft niks met nalatigheid te maken.
    Kan soms een bewuste keuze zijn om niet weer voor een bepaalde periode aan ZeelandNet vast te zitten.

    Je weer voor een vaste periode verbinden, daar moet namelijk ook wat tegenover staan van ZeelandNet. Maar daar is ZeelandNet dus niet open over. Anders heeft het weinig zin.

    Reageer


    • #17
      De mijne is meer als een jaar over.
      Maar alles loopt gewoon door.
      Je blijft hetzelfde houden.

      Reageer


      • #18
        Met "wij" bedoel ik ook de Klantenservice. Dus ook mensen die bellen willen "we" verder helpen. Tuurlijk kan ik kijken of het voordeliger kan, voor iedereen. Dan moeten we toch gegevens hebben om de individuele situatie te bekijken.

        Een eigen aanbod staat altijd op de PiP. Als daar niets staat, kan ik altijd kijken Dus dit is geen vriendjespolitiek, maar het beste willen voor de klant.

        Het staat er wat onhandig, dat lees ik nu ook...

        Overigens ben ik het persoonlijk (dus even moderator af) wel eens met de vergelijking van het mobiele abonnement. Maar dat ter zijde.

        Reageer


        • #19
          Om de klanten te behouden, zou het heel eenvoudig zijn om tegen het eind van een contract de klant een aanbieding te sturen met al of niet bepaalde voordelen.
          Nu wordt het dus 'op zijn beloop' gelaten.....bevreemdend.

          Een aanbieding op de PIP is niet voldoende. Ik vermoed dat een groot deel van de klanten daar nooit naar kijkt.
          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Rinus
            Om de klanten te behouden, zou het heel eenvoudig zijn om tegen het eind van een contract de klant een aanbieding te sturen met al of niet bepaalde voordelen.
            Nu wordt het dus 'op zijn beloop' gelaten.....bevreemdend.

            Een aanbieding op de PIP is niet voldoende. Ik vermoed dat een groot deel van de klanten daar nooit naar kijkt.

            Verder zal het mij persoonlijk worst zijn trouwens...
            Worst zal Zeelandnet vast niet gaan aanbieden. Los van dat er voor levensmiddelen allerlei andere regels gelden dan voor diensten en apparatuur, zijn er vast nog een heleboel andere problemen waar men dan tegenaan loopt! Heb je geen slager in de buurt?

            Reageer


            • #21
              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

              Reageer


              • #22
                Geen aanbod in de PIP (wist niet dat het daar te zien was ) dus wachten we nog op aanbieding.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door maiden
                  Geen aanbod in de PIP (wist niet dat het daar te zien was ) dus wachten we nog op aanbieding.
                  Ik heb het bericht ontvangen Maiden, je krijgt zsm een bericht terug.

                  Reageer


                  • #24
                    Ook mijn abo.is van april 2015 tot heden nooit aanbieding gehad voor verlenging.
                    Alleen bij wijzigingen een lager abo.voor hetzelfde geld.
                    En ik heb all in 1 super.

                    Reageer


                    • #25
                      Dan zal ik ook eens in mijn PIP gaan kijken als hij straks weer up is

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door toyota
                        Ook mijn abo.is van april 2015 tot heden nooit aanbieding gehad voor verlenging.
                        Alleen bij wijzigingen een lager abo.voor hetzelfde geld.
                        En ik heb all in 1 super.
                        Dat is niet juist toyota. Er zijn het afgelopen jaar zeker acties geweest, ook voor de super abonnementen.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door rick_l
                          Dan zal ik ook eens in mijn PIP gaan kijken als hij straks weer up is
                          Nee, er stond alleen dat ik kon verlengen, maar verder niet tegen welke voorwaarden.

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door rick_l
                            Oorspronkelijk gepost door rick_l
                            Dan zal ik ook eens in mijn PIP gaan kijken als hij straks weer up is
                            Nee, er stond alleen dat ik kon verlengen, maar verder niet tegen welke voorwaarden.
                            O, dat is appart.. Normaliter zou de actie er ook bij moeten staan. Ik begrijp dat je dan niet zomaar op verlengen klikt..

                            Heb jij ook een e-mail gestuurd naar [email protected]? Als je benieuwd bent naar een aanbod voor jou dan gaan we kijken voor je. Graag ontvangen we dan je klantnummer, postcode en huisnummer, naam waarop het contract genoteerd staat.

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door Sandra_
                              Oorspronkelijk gepost door rick_l
                              Oorspronkelijk gepost door rick_l
                              Dan zal ik ook eens in mijn PIP gaan kijken als hij straks weer up is
                              Nee, er stond alleen dat ik kon verlengen, maar verder niet tegen welke voorwaarden.
                              O, dat is appart.. Normaliter zou de actie er ook bij moeten staan. Ik begrijp dat je dan niet zomaar op verlengen klikt..

                              Heb jij ook een e-mail gestuurd naar [email protected]? Als je benieuwd bent naar een aanbod voor jou dan gaan we kijken voor je. Graag ontvangen we dan je klantnummer, postcode en huisnummer, naam waarop het contract genoteerd staat.
                              Ik heb het inmiddels gevonden, ik denk dat ik niet goed genoeg gekeken heb gisteren.
                              Maar ik kan of 1 jaar of 2 jaar mijn Premium abonnement verlengen voor dezelfde prijs als ik nu heb.

                              Ik ga wel even mailen zo

                              Reageer


                              • #30
                                Hallo, Ik ben al jaren klant bij Zeelandnet en ben pas verhuist. Ik hoopte een mooie aanbieding te krijgen om mijn abonnement met 1 of 2 jaar te verlengen. Helaas is er geen aanbieding voor bestaande klanten was het antwoord.

                                Ik kan me alleen niet voorstellen dat dit klopt. Onbekende nieuwe klanten zijn toch niet aantrekkelijker dan trouwe goed betalende klanten voor Zeelandnet?

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X