Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Spamexplosie sinds zondagavond

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Oorspronkelijk gepost door bvdw
    Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
    Oorspronkelijk gepost door bvdw
    Een aantal malen vandaag:
    Hellere Beleuchtung in Ihrem Office
    Gebruik je het ZeelandNet Spamfilter? Krijgt de spam punten toegedeeld? Als je gebruik maakt van het Spamfilter, kijk dan ook even naar de instelling van 'zeer zeker spam' via de PiP. Deze staat vaak nog te hoog ingesteld. Hierdoor moet een bericht veel punten krijgen voordat het bericht als spam wordt aangemerkt.
    Ik gebruik spamfilter; staat op 3

    Afgelopen dagen nog regelmatig spam met onderwerpen:
    Wir erledigen alles Sie erhalten Werbekulis in 2 Minuten
    59 Cent Werbekulis aus Metall jetzt gratis Muster
    Reisekoffer im Set 79,-
    statt 169,- nur 48,60 Schwerlastregale 1,80 Meter
    Hellere Beleuchtung in Ihrem Office
    PS: Alle Duitstalige mail is ingesteld als spam

    Reageer


    • #47
      Ik ontving tot voor een paar weken ook variabele gelijksoortige spam en veel verdere reclames,soms 20 zendingen per dag.
      Na overleg met dit forum kon ik mijn primaire emailadres wijzigen (ondanks de officieele vermelding bij je persoonlijke data en alle heisa was voorbij,alleen bleef een verwarde situatie met WindowsLive Mail,die oudere en nieuwe post -met en zonder eigen foto's in het begin niet doorzond.
      Ik had 15 jaar lang hetzelfde URL en gaf in de eerste jaren met mindere internetraffiniteit,bij elke vraag mijn URL op en die verspreidde zich blijkbaar over vele voor mij onbekenden.
      Vandaar,dat ik veel voorzichtiger ben met het opgeven van de vernieuwde URL aan derden.

      Ik hoop jullie ermee te kunnen helpen.:8

      Het lijkt me een goede methode,wel lastig als je veel relaties hebt;je moet ze instrueren,niet aan de handel te gaan met adreslijsten.

      Reageer


      • #48
        Oorspronkelijk gepost door bvdw
        Ik gebruik spamfilter; staat op 3
        Je hebt bij het Spamfilter twee settings.
        De setting 'waarschijnlijk spam' zal dan op 3 staan. Op welke setting staat de optie 'zeer zeker spam'?
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #49
          Ik wordt niet goed van alle spam tegenwoordig ondanks het spamfilter van Zeelandnet komt er heel veel bagger door, allemaal datingsberichtjes om kotsmisselijk van te worden zou Zeelandnet hier eens beter naar kunnen kijken, of is er een lek?

          Reageer


          • #50
            Waarschijnlijk staat het spamfilter niet streng genoeg afgesteld. Kan je een melding maken met wat je in de onderwerpregel ziet van deze mails? Hier wordt namelijk een score aan toegekend. Aan de hand hiervan kunnen we bepalen hoe streng het filter moet staan.

            Reageer


            • #51
              Oorspronkelijk gepost door Renaco
              Ik wordt niet goed van alle spam tegenwoordig ondanks het spamfilter van Zeelandnet komt er heel veel bagger door, allemaal datingsberichtjes om kotsmisselijk van te worden zou Zeelandnet hier eens beter naar kunnen kijken, of is er een lek?
              We zien helaas nog geen melding terug, heb je zelf al actie ondernomen?

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X