Oorspronkelijk gepost door bvdw
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Spamexplosie sinds zondagavond
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Ik ontving tot voor een paar weken ook variabele gelijksoortige spam en veel verdere reclames,soms 20 zendingen per dag.
Na overleg met dit forum kon ik mijn primaire emailadres wijzigen (ondanks de officieele vermelding bij je persoonlijke data en alle heisa was voorbij,alleen bleef een verwarde situatie met WindowsLive Mail,die oudere en nieuwe post -met en zonder eigen foto's in het begin niet doorzond.
Ik had 15 jaar lang hetzelfde URL en gaf in de eerste jaren met mindere internetraffiniteit,bij elke vraag mijn URL op en die verspreidde zich blijkbaar over vele voor mij onbekenden.
Vandaar,dat ik veel voorzichtiger ben met het opgeven van de vernieuwde URL aan derden.
Ik hoop jullie ermee te kunnen helpen.:8
Het lijkt me een goede methode,wel lastig als je veel relaties hebt;je moet ze instrueren,niet aan de handel te gaan met adreslijsten.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door bvdwIk gebruik spamfilter; staat op 3
De setting 'waarschijnlijk spam' zal dan op 3 staan. Op welke setting staat de optie 'zeer zeker spam'?A prudent question is one-half of wisdom
Reageer
-
Waarschijnlijk staat het spamfilter niet streng genoeg afgesteld. Kan je een melding maken met wat je in de onderwerpregel ziet van deze mails? Hier wordt namelijk een score aan toegekend. Aan de hand hiervan kunnen we bepalen hoe streng het filter moet staan.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door RenacoIk wordt niet goed van alle spam tegenwoordig ondanks het spamfilter van Zeelandnet komt er heel veel bagger door, allemaal datingsberichtjes om kotsmisselijk van te worden zou Zeelandnet hier eens beter naar kunnen kijken, of is er een lek?
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer