Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Spamexplosie sinds zondagavond

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Ja, ik heb daar ook veel van ontvangen. En het gaat nog steeds door.
    Wat te doen=

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door jone
      Hier ook, wordt er helemaal gek van, sinds vannacht minstens 50 mails gehad van vreemde dames met rare voorstellen :@
      Heb al geprobeerd de klantenservice te bellen, maar na een kwartier in de wacht met takkeherrie heb ik het maar opgegeven.
      Nu zie ik hier dat ik dus niet de enige ben
      En wat denk je dat de klantenservice hier aan kan doen?
      Dit zit toch echt bij jezelf.

      Reageer


      • #18
        Zou eigenlijk wel graag reactie zien van iemand van Zeelandnet gezien de hoeveelheid mensen die hier last van hebben

        Reageer


        • #19
          ben je niet de enige denk ik
          en waar ligt het aan?? zldnet???

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door sufferdje
            ben je niet de enige denk ik
            en waar ligt het aan?? zldnet???
            Kom op zeg.
            Je kunt niet alles bij een provider neerleggen.
            Je klikt ergens op en daarna heb je last van spam....toch niet zo moeilijk.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door pataboem
              Oorspronkelijk gepost door sufferdje
              ben je niet de enige denk ik
              en waar ligt het aan?? zldnet???
              Kom op zeg.
              Je kunt niet alles bij een provider neerleggen.
              Je klikt ergens op en daarna heb je last van spam....toch niet zo moeilijk.
              Hebben al de mensen die hierop reageren op dit forum ongeveer op hetzelfde moment op hetzelfde gedrukt, waardoor ze allemaal rond dezelfde tijd dezelfde soort van spam in ongeveer dezelfde hoeveelheid ontvangen? Wie kan mij dat nu eens uitleggen?

              Reageer


              • #22
                Wij krijgen inderdaad veel telefoontjes binnen over spam. Ik durf zo niet te zeggen waarom er ineens weer veel spam ontvangen wordt. Ik zal er een melding van maken!

                Reageer


                • #23
                  uiteraard hebben we ergens op geklikt maar ik heb niet voor niets een spamfilter aangevraagd bij Zeelandnet.
                  Per maand wordt er een flink bedrag afgeschreven naar Zeelandnet en daar kan men toch wel hele aardige spamfilters voor installeren.

                  Reageer


                  • #24
                    De melding is doorgezet naar onze technische dienst. Zij hebben het opgenomen en gaan er mee aan de slag. Zodra ik meer weet zal ik dit plaatsen.

                    Reageer


                    • #25
                      Van onderstaande dames krijg ik mailtjes( meerdere per dame). En dat gaat zo de hele dag door: anouk, Maud, Lieke, Ilse, Luna, Mila, Anne,Lara, Maria, Nynke, Iris, Amy, Sofie, Noor, Anna, Isa, Esmee, Jasmijn, Fleur, Nikki, Romy, Vera, Laura, Britt, Fenna, Lyn, Julia en Sara.

                      Reageer


                      • #26
                        ja , ook wij hebben daar veel last van , graag een oplossing hiervoor. sinds zondagavond en nog steeds.
                        niet leuk meer..

                        Reageer


                        • #27
                          Heb je een of het SpamFilter van ZeelandNet ingesteld zoals Moderator Caroline hier heeft omschrevhttps://forum.zeelandnet.nl/e-mail-10/stel-spamfilter-zeelandnet-in-1980

                          Reageer


                          • #28
                            Spamfilter staat aan, geeft aan dat de mailtjes 'spam' zijn en laat alles vervolgens door. Overigens is er niets gewijzigd in de instellingen van het spamfilter in vele maanden. Zoals in oorspronkelijk bericht aangegeven is het 'Spam gebeuren' ineens( zondagavond) bij mij begonnen. En met mij bij vele andere ook, zoals blijkt uit de respons. Dweilen met de kraan open.

                            Reageer


                            • #29
                              We hebben het op dit moment in onderzoek. Het instellen of aanscherpen van de instellingen van de Spamfilter kan helpen, maar blijkbaar zijn deze mailtjes zo geschreven dat ze door het net glippen. Dus ik weet niet of het aanscherpen voldoende gaat zijn.

                              Ik wil jullie vragen om enkele voorbeelden van verschillende mails (als bijlage!) te sturen naar [email protected], onder vermelding van spam. Wij kunnen het dan uitzetten bij de desbetreffende afdeling. Dan hebben onze specialisten meer houvast in de situatie en kan er aan een oplossing gewerkt worden.

                              Daarnaast heb ik van enkele collega's begrepen dat het ook op andere domeinen gaande is, niet enkel op @zeelandnet.nl. Ik verwacht dat er wat nieuwe foefjes verzonnen zijn in spamland.

                              Reageer


                              • #30
                                Ik heb een aantal voorbeelden als bijlage doorgestuurd. Hopelijk komt er snel een einde aan deze
                                Spamexplosie. De spamfilter houdt deze spam inderdaad niet tegen

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X