Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Probleem met Apple routers en EPC3212 (of bridge modems)

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Nee, dat zeker niet .
    Ik trok de voeding ook even los om er een rechtstreekse kabel in te steken. Ik denk door het opnieuw opstarten dat ik een ander ip adres hen gekregen.

    Reageer


    • #17
      dat is zelden het geval
      gewoonlijk moet een modem meerdere uren uitgeschakeld zijn, om een nieuw ip-adres te krijgen.

      Reageer


      • #18
        Vraag: hangt dit samen met het feit dat Apple meer en meer opteert voor een closed-shop- / vendor-lockin- model? Zo ja, dan wens ik Zeelandnet sterkte.

        Reageer


        • #19
          de titel van dit topic suggereert dat er een probleem zou zijn met Apple Airports, die IPv6 gebruiken.
          ik kan daar op internet niets specifieks over vinden.

          Reageer


          • #20
            Ik kan daar echt niets aan veranderen Fred. Ik zit hier echt alleen op mijn internet verbinding. Je mag altijd komen kijken in sluiskil. Het modem is er circa 3 min uit geweest. Zo als je ziet zijn het echt screenshots.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door fred44nl
              dat is zelden het geval
              gewoonlijk moet een modem meerdere uren uitgeschakeld zijn, om een nieuw ip-adres te krijgen.
              Het klopt dat het zelden gebeurt dat je een nieuw IP adres krijgt. Het kan wel degelijk. Na een reset van het modem of alleen de router. PC opnieuw opstarten zefls kan ervoor zorgen


              Gelukkig hebben we een oplossing voor het niet functioneren van de Apple routers

              Reageer


              • #22
                Waar kan ik de oplossing voor het niet functioneren van de Apple routers vinden? De suggesties hierboven zeggen allemaal iets anders. Ik zou graag zien dat Zeelandnet met een oplossing komt.https://forum.zeelandnet.nl/internet...7/index1.html#

                Reageer


                • #23
                  Hallo vanbaars,

                  Inmiddels is vastgesteld dat het probleem bij Apple ligt, wij kunnen dit dan ook niet oplossen als ZeelandNet/DELTA zijnde.

                  Wat je kunt doen is, zoals Frans schrijft, IPv6 uitschakelen. Dan wordt er een update binnengehaald en is er weer verbinding.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door vanbaars
                    Waar kan ik de oplossing voor het niet functioneren van de Apple routers vinden? De suggesties hierboven zeggen allemaal iets anders. Ik zou graag zien dat Zeelandnet met een oplossing komt.https://forum.zeelandnet.nl/internet...7/index1.html#
                    Er is bij ons inmiddels een aanpassing gedaan waardoor dit probleem opgelost zou moeten zijn, ook bij de Apple routers.

                    Als je dus nog steeds connectiviteitsproblemen hebt is er wellicht iets anders aan de hand.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X