12 juli jl heb ik telefonisch contact gehad met medewerker van Delta Digitale TV om een extra TV pakket op te zeggen vanwege de komende tariefstijgingen per 1 sept. Toen medewerker vroeg om de reden en ik antwoordde oa door tariefstijgingen, raadde de medewerker mij aan om mijn abo te wijzigen in Alles in 1 Prenium ipv los Premium-internet, bellen en TV..........prima suggestie dus toegestemd. Zou geregeld worden, twee dagen na gesprek kreeg ik al een nieuw modem (was me gevraagd), erg snel dus.........weer een paar dagen later een wat vreemde brief van Klantenservice Delta Comfort BV gedateerd 12 juli met onderwerp bevestiging wijziging betaalgegevens??............gekeken bij Mijn Delta en zie niets gewijzigd. Week later(19juli)een brief van Delta Digitale TV dat het opgezegde extra pakket per 31-08 is opgezegd............tot zover alles prima, wat vanaf die tijd stil. Ik weet dus nog steeds niet wanneer mijn losse onderdelen worden gewijzigd naar Alles in 1 Premium, wanneer abo wordt omgezet naar hogere snelheid en ook is er geen spoor van gekozen cadeau (waardebon Bol.com) .......is er iets misgegaan, moet ik actie ondernemen en zoja welke (abo wijzigen via PIP) of ben ik te ongeduldig...............zou graag weten per wanneer mijn Alles in 1 ingaat............of advies wat te doen..alvast bedankt
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Nog geen bevestiging omzetting abo ontvangen?
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer