Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nog geen bevestiging omzetting abo ontvangen?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Nog geen bevestiging omzetting abo ontvangen?

    12 juli jl heb ik telefonisch contact gehad met medewerker van Delta Digitale TV om een extra TV pakket op te zeggen vanwege de komende tariefstijgingen per 1 sept. Toen medewerker vroeg om de reden en ik antwoordde oa door tariefstijgingen, raadde de medewerker mij aan om mijn abo te wijzigen in Alles in 1 Prenium ipv los Premium-internet, bellen en TV..........prima suggestie dus toegestemd. Zou geregeld worden, twee dagen na gesprek kreeg ik al een nieuw modem (was me gevraagd), erg snel dus.........weer een paar dagen later een wat vreemde brief van Klantenservice Delta Comfort BV gedateerd 12 juli met onderwerp bevestiging wijziging betaalgegevens??............gekeken bij Mijn Delta en zie niets gewijzigd. Week later(19juli)een brief van Delta Digitale TV dat het opgezegde extra pakket per 31-08 is opgezegd............tot zover alles prima, wat vanaf die tijd stil. Ik weet dus nog steeds niet wanneer mijn losse onderdelen worden gewijzigd naar Alles in 1 Premium, wanneer abo wordt omgezet naar hogere snelheid en ook is er geen spoor van gekozen cadeau (waardebon Bol.com) .......is er iets misgegaan, moet ik actie ondernemen en zoja welke (abo wijzigen via PIP) of ben ik te ongeduldig...............zou graag weten per wanneer mijn Alles in 1 ingaat............of advies wat te doen..alvast bedankt

  • #2
    Heb je al in je PIP gekeken?

    Reageer


    • #3
      ja Ptrol, in PIP gekeken, staat nog steeds op Breedband Premium, modemgegevens zijn wel aangepast van 3925 naar 3940...verder geen ingekomen berichten...........of mededelingen.............??

      Reageer


      • #4
        Dan is het even wachten op een Moderator die er verder voor je in "kan duiken".

        Reageer


        • #5
          Okay prima, ik wacht het af.................

          Reageer


          • #6
            Ik weet niet of het je echt helpt, maar ik heb een zelfde soort probleem, ik heb 6 juni gebeld voor verandering, na meerdere malen bellen was het 25 juli ongeveer allemaal geregeld, behalve het financiele deel daar zijn ze nog aan bezig.
            Bellen is volgens mij de beste optie.
            Succes

            Reageer


            • #7
              dank je voor de bemoedigende woorden simonjan...........ik kijk even aan of een van de moderators gaat antwoorden en anders ga ik ook maar bellen.......

              Reageer


              • #8
                'k Zou maar bellen hoor, Hans.
                Anders gaat het allemaal nog veel langer duren.

                Reageer


                • #9
                  okay, ga ik morgen maar eens doen Ptrol................

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door HansMiddelburg
                    okay, ga ik morgen maar eens doen Ptrol................
                    Hoi HansMiddelburg,

                    Is niet nodig hoor, ik zal er morgenochtend vroeg even naar kijken voor je.

                    Reageer


                    • #11
                      Super Frans, alvast bedankt

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door HansMiddelburg
                        Super Frans, alvast bedankt
                        Je hebt een privebericht!

                        Reageer


                        • #13
                          Dank voor je snelle hulp Frans, inmiddels bevestiging van omzetting per email binnen, eind goed al goed dankzij je hulp.............prima service hier op forum, mag ook wel eens gezegd worden

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X