Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internetverbinding verbreekt na 5 minuten

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Zat de LANcable van je pc in poort 1 op het modem en had je je pc een keer herstart?

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Ptrol
      Zat de LANcable van je pc in poort 1 op het modem en had je je pc een keer herstart?
      Nee hij zat in de 2de poort, ik heb nu net de LAN kabel in poort 1 gedaan en ik heb net mijn pc opnieuw opgestart. Tot nu toe gaat het goed maar ik ga nog even langer testen.

      Reageer


      • #18
        Helaas, de verbinding wordt alsnog verbroken.

        Reageer


        • #19
          Lol....dat gaat helemaal goedkomen....niet dus!
          Bel studentaanhuis....problem solved!

          Reageer


          • #20
            Thomas, hoe oud is de Sitecom router? Volgens mij al bijna 10 jaar. Ik denk niet dat je nog mag verwachten dat het ding nog probleemloos werkt.

            Reageer


            • #21
              Thomas, zet het modem in 'bridge mode' via de PiP. Start daarna zowel modem als router opnieuw op. Dan moet je probleem opgelost zijn. Een andere manier om het op te lossen zie ik niet.

              Reageer


              • #22
                Als ik het in bridge mode zet, doet de wi-fi van het modem het nog wel?

                Reageer


                • #23

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door ThomasBaert
                    Ik heb al erg lang een probleem als ik online games speel met een ethernet kabel, nadat ik verbinding heb gemaakt met de server van het spel verbreekt de internetconnectie na een minuut of 5 en heb ik een korte tijd geen internet meer, maar het is net lang genoeg om mijn pc van de server af te krijgen.

                    Ik wil graag weten of hier een oplossing voor is.

                    Mvg,

                    Thomas Baert
                    Hoi Thomas,

                    Als ik naar je verbinding kijk, zie ik dat je downstream niet in orde is. Dat houdt in dat je inderdaad regelmatig het signaal kunt verliezen. Zou je eens bij de modem kunnen controleren of de RF kabel aan beide zijden goed vast zit? Staat de modem ook bij de hoofdaansluiting?

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door ThomasBaert
                      Ik heb een Sitecom dc202V6
                      Log anders een keer in je router in, schakel de Cloud Securtiy uit, dan heb je al een grote kans dat je verbinding verbetert.

                      Reageer


                      • #26
                        Ik heb vandaag een nieuwe ethernet switch gekocht en de oude hiermee vervangen, ik heb nu geen problemen meer met het spelen van games op de lan-kabel. Bedankt voor alle hulp.

                        Reageer


                        • #27
                          Dat is een mooie verrassing
                          Wil je dan nog even op 'beste antwoord' klikken bij het (beste) antwoord van jouw keuze?

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X