Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internetverbinding verbreekt na 5 minuten

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Internetverbinding verbreekt na 5 minuten

    Ik heb al erg lang een probleem als ik online games speel met een ethernet kabel, nadat ik verbinding heb gemaakt met de server van het spel verbreekt de internetconnectie na een minuut of 5 en heb ik een korte tijd geen internet meer, maar het is net lang genoeg om mijn pc van de server af te krijgen.

    Ik wil graag weten of hier een oplossing voor is.

    Mvg,

    Thomas Baert

  • #2
    Je hebt een Wifi-Modem?

    Zo, ja zet de SPI- firewall eens uit in het modem.

    Reageer


    • #3
      Ik heb een aparte modem en een aparte router.
      Ik heb de firewall uitgezet maar dat heeft helaas geen effect, de verbinding verbreekt alsnog na een minuut of 5.

      Reageer


      • #4
        Welk modem heb je?

        Reageer


        • #5
          Ik heb een Sitecom dc202V6

          Reageer


          • #6
            Die ethernet kabel, zit die op het modem, of op je externe router?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door r0n
              Die ethernet kabel, zit die op het modem, of op je externe router?
              De ethernet kabel zit in de modem zelf, niet in de router

              Reageer


              • #8
                Dat is de router, Thomas.

                Welk modem heb je ( EPC3212 of wifi-modem3925/3940)?

                Reageer


                • #9
                  Oh, mijn excuses, ik dacht dat dit het modem was maar ik zie nu inderdaad dat het een router is.

                  Ik heb mijn ethernet kabel dus in een router zitten, ik weet niet waar de modem zit en ik zie geen kabel van de router naar het modem lopen, dus ik kan de locatie van het modem niet te weten krijgen.

                  Zou het kunnen dat het aan deze router ligt? Ik ben namelijk niet de enige in het huis die hier last van heeft.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door ThomasBaert
                    Oh, mijn excuses, ik dacht dat dit het modem was maar ik zie nu inderdaad dat het een router is.

                    Ik heb mijn ethernet kabel dus in een router zitten, ik weet niet waar de modem zit en ik zie geen kabel van de router naar het modem lopen, dus ik kan de locatie van het modem niet te weten krijgen.

                    Zou het kunnen dat het aan deze router ligt? Ik ben namelijk niet de enige in het huis die hier last van heeft.
                    Update: Ik heb even gekeken, het modem (waarvan ik dacht dat het de router was) is een epc 3925 hierin zit een ethernet kabel naar de router en in die router zit de kabel die naar mijn pc gaat, excuses voor de verwarring.

                    Reageer


                    • #11
                      Dus de situatie is een EPC3925 met een Sitecom dc202V6 erachter.

                      Staat het wifi-modem in Bridge Mode?
                      M.a.w. alle Internet loopt ( wifi en Lan ) via de router?

                      Bridge Mode zie hier .

                      Reageer


                      • #12

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                          Dus de situatie is een EPC3925 met een Sitecom dc202V6 erachter.

                          Staat deze in Bridge Mode?
                          M.a.w. Internet via wifi of Lan loopt via deze router?
                          Alleen het Lan gaat via de router, de wifi gaat via de modem zelf

                          Reageer


                          • #14
                            Dat kan niet, Thomas.
                            Als je het wifi-modem in Bridge hebt gezet is het wifi-modem een modem geworden.
                            Alle verkeer loopt dan via de eigen router. Bridge Mode heb jedan ingesteld via je PIP.

                            Op poort 1 van het modem sluit je de ethernet cable naar de router aan.
                            Op het modem zelf verder helemaal niets.

                            Je eigen Lan cable van je pc sluit je op een van de poorten van de router aan.
                            Wifi gaat ook via de router.

                            Reageer


                            • #15
                              Ik heb de stroom er afgehaald, maar dat hielp niet
                              Ik heb de kabel in het modem gedaan maar daardoor had ik helemaal geen internet, het internet werd volgens mijn pc niet herkend.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X