Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Weergave ZeelandNet pagina op tablet en smartphone

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Caroline
    @roosje

    Dit kan ik nu niet navragen omdat deze afdeling niet aanwezig is. Ik zal het daar morgen eens neerleggen.

    De website is zo opgebouwd dat hij zich aanpast aan het formaat waarin hij wordt weergegeven, oftewel responsive genoemd.

    Misschien kun jij mij vertellen waarom deze balk dan niet zichtbaar is als ik de website open in Google Chrome en Mozilla Firefox?
    Beste Caroline,
    Ik heb ook Chroome op de tablet . Die geeft de fout niet.
    Wat de reden is weet ik niet. Wel wil ik je deze link eens toe sturen.
    Hier kan je zien wat er allemaal fout kan gaan met de opbouw (of wijziging) van een website.

    https://www.marconcepts.nl/blog/onli...alle-browsers/

    Ik bedoel maar, wordt er rekening mee gehouden met de verschillende browsers die we hebben.

    Reageer


    • #17
      De website van Zeelandnet voldoet niet aan de HTML standaard, zie deze link.
      Dit is zeer waarschijnlijk de oorzaak, hier ligt in ieder geval nog een taak voor de webmaster...........

      Reageer


      • #18
        Dank je wel allemaal voor jullie informatie.

        Ik leg dit topic bij de webmaster neer
        Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

        Reageer


        • #19
          Caroline, dank je wel voor je antwoord.
          Ik heb meteen de chrome app geinstalleerd en nu is het idd weg.
          Gelukkig.

          Reageer


          • #20
            We hebben de mobiele navigatie inderdaad aangepast. Op de standaard android browser treedt dit probleem inderdaad op. Chrome heeft er geen last van, maar het moet ook op de android browser goed werken. We gaan er naar kijken!

            Reageer


            • #21
              Hoi!

              Ik heb zelf een android telefoon. De webpagina v ZeelandNet werkt bij mij prima op zowel Chrome als de normale internetbrowser.... Misschien met de androidversie te maken. Ik gebruik versie 6.0

              Reageer


              • #22
                Naoual, ik heb het snel ff getest, de balk is weg

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X