Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Weergave ZeelandNet pagina op tablet en smartphone

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Weergave ZeelandNet pagina op tablet en smartphone

    Sinds gisteren wordt de Zeelandnet pagina niet goed meer weergegeven op mijn tablet.
    Zie de bijlage. Aan de linker zijde staat een kolom die over de rest van pagina heen ligt.
    De tablet is een Samsung Galaxy. Android versie 4.2.2.
    Ook even bij mijn buurman gecheckt, zelfde probleem. Is er gesleuteld aan de site? Werkte altijd prima.

  • #2
    Hoi Roosje,

    Kijk je op de mobiele of de klassieke versie?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door GCaddicted
      Hoi Roosje,

      Kijk je op de mobiele of de klassieke versie?
      Dit begrijp ik niet. Wat bedoel je met mobiele en klassiek?

      Reageer


      • #4
        Is bij mij ook sinds gisteren. Er loopt een irritante kolom over de linkerkant. En is ook niet weg te krijgen. Op de laptop heb ik dit niet, alleen op tablet.

        Reageer


        • #5
          Dit is zichtbaar bij de mobiele versie van de pagina!

          Reageer


          • #6
            hier hetzelfde probleem op 2 tab's en niet mee te werken.
            homepage andere site van gemaakt om dit irritante probleem weg te werken

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Jos
              Dit is zichtbaar bij de mobiele versie van de pagina!
              En wat te doen, is er dan een andere versie? Ik snap er niks van.
              Jammer dat er van Zeelandnet geen goede reactie komt. Ze moeten iets verandert hebben.
              Voorheen geen probleem

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door roosje
                Oorspronkelijk gepost door Jos
                Dit is zichtbaar bij de mobiele versie van de pagina!
                En wat te doen, is er dan een andere versie? Ik snap er niks van.
                Jammer dat er van Zeelandnet geen goede reactie komt. Ze moeten iets verandert hebben.
                Voorheen geen probleem
                Op o.a. een PC zie je een andere (uitgebreidere) versie die daar geen last van heeft.

                Reageer


                • #9
                  Ik kijk altijd op de zeelandnetpagina via de browser.
                  Als dat de mobiele versie is Jos, dan is dat tot gisteren probleemloos gegaan.
                  Ik doe en deed niet anders dan anders en toch is er opeens die balk, dus bij zeelandnet zelf moet er iets veranderd zijn dan.

                  Reageer


                  • #10
                    Als iemand weet hoe die balk weg te krijgen is? Iemand een idee?

                    Reageer


                    • #11
                      En hier dan de reactie van ZeelandNet

                      Ik heb het zojuist getest op een tablet en een smartphone. Het lijkt erop dat het hier alleen de Android browser betreft.

                      Als je de ZeelandNet pagina opent in Google Chrome of in Mozilla Firefox krijg je deze balk niet te zien.

                      Het lijkt er dus op dat er iets aan de instellingen van de Android browser is gewijzigd ...
                      Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Marie
                        Als iemand weet hoe die balk weg te krijgen is? Iemand een idee?
                        Beste Marie,
                        Die balk krijg je niet weg. Zeelandnet houdt geen rekening met oudere versies.
                        De tablet waar we over hebben is zelfs een cadeau van Zeelandnet in het verleden bij een abonnement .
                        Dus de klanten die zich toen hebben aangemeld zitten nu met het probleem.
                        Maar tot nu toe totaal geen reactie op mijn topic van Zeelandnet, jammer.
                        Een oplossing is Google Chrome op tablet te zetten. (Dan is de pagina wel correct).
                        Maar ik vind dat het niet zo hoort, Zeelandnet moet zorgen dat waar in verleden de pagina correct werd weergegeven, ook na wat "gerommel"' van hun zijde aan de site ook dan goed wordt weergegeven.
                        Klant is koning? Of niet Zeelandnet.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Caroline
                          En hier dan de reactie van ZeelandNet

                          Ik heb het zojuist getest op een tablet en een smartphone. Het lijkt erop dat het hier alleen de Android browser betreft.

                          Als je de ZeelandNet pagina opent in Google Chrome of in Mozilla Firefox krijg je deze balk niet te zien.

                          Het lijkt er dus op dat er iets aan de instellingen van de Android browser is gewijzigd ...
                          Beste Caroline,
                          Hier geloof ik niks van dat de browser gewijzigd is.
                          Geef mij eens antwoord op de volgende vraag:
                          Heeft Zeelandnet wijzigingen doorgevoerd op website ??

                          Reageer


                          • #14
                            @roosje

                            Dit kan ik nu niet navragen omdat deze afdeling niet aanwezig is. Ik zal het daar morgen eens neerleggen.

                            De website is zo opgebouwd dat hij zich aanpast aan het formaat waarin hij wordt weergegeven, oftewel responsive genoemd.

                            Misschien kun jij mij vertellen waarom deze balk dan niet zichtbaar is als ik de website open in Google Chrome en Mozilla Firefox?
                            Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                            Reageer


                            • #15
                              heb op de betreffende tablets al een tijd geen updates gehad voor de browser dus moet er toch echt aan de site iets veranderd zijn.
                              dat de oudere android versies niet meer worden ondersteund is wel jammer want de tv app zal op de oudere ook nooit meer gaan werken

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X