Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Eerst: 'Weer een modem (2e) EPC3940 ontvangen na omzetting abo' Nu is het abo niet omgezet!

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Eerst: 'Weer een modem (2e) EPC3940 ontvangen na omzetting abo' Nu is het abo niet omgezet!

    Hallo, ik heb al een mail gedaan naar jullie, maar waarom is mijn abo niet omgezet ? eerst krijg ik een 2e nwe modem toegestuurd, en nu dit !! .... wil hier iemand naar kijken ?

    Mijn dank is groot,

    Mike

  • #2
    Sheena meldde onlangs dit:
    "De abonnementsomzettingen vinden sinds 1 juni per de eerste van de eerstvolgende maand plaats (als alles systematisch gezien goed gaat ) ".

    Kan dat de oorzaak zijn, Mike?

    Reageer


    • #3
      Nee, ik heb het 16 juni aangevraagd dus had het op 1 juli ingegaan moeten zijn .
      Bedankt voor het meedenken :$

      Reageer


      • #4
        Wat staat er in je PIP?

        Reageer


        • #5
          mijn abonnement zou op 1 juni gewijzigd worden.
          maar dat heeft Sheena enkele dagen daarna handmatig voor me gedaan.
          wellicht dat de moderator van dienst het even voor je kan oplossen

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Ptrol
            Wat staat er in je PIP?
            De oude gegevens nog, het is gewoon nog niet omgezet !

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door fred44nl
              mijn abonnement zou op 1 juni gewijzigd worden.
              maar dat heeft Sheena enkele dagen daarna handmatig voor me gedaan.
              wellicht dat de moderator van dienst het even voor je kan oplossen
              Dat zou kunnen, maar ik heb via de mail en via het forum nog niets vernomen van Delta/Zeelandnet

              Reageer


              • #8
                Hoi Mike,

                Ik zou eens even kunnen kijken bij je klantgegevens. Zou je me je relatienummer of klantnummer via een persoonlijk bericht kunnen sturen?

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Niels
                  Hoi Mike,

                  Ik zou eens even kunnen kijken bij je klantgegevens. Zou je me je relatienummer of klantnummer via een persoonlijk bericht kunnen sturen?
                  Het is nu onder tussen geregeld door Sheena !!

                  Bedankt voor je moeite ....

                  Reageer


                  • #10
                    Haha, maakt het voor mij lekker makkelijk! In ieder geval leuk dat het opgelost is!

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X