Vandaag zou m'n nieuwe abonnement met interactieve tv ingaan. Dat is nog niet gebeurd. Kan het nog aangezet worden?
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Nieuw abonnement nog niet actief
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Ik heb even in het systeem gekeken, hennys, en ik zie het pakket nog niet actief staan. Er is op het moment een vertraging met het omzetten van de abonnementen, wordt zsm opgelost voor iedereen. Mocht je nou merken dat het morgen nog niet werkt, laat het dan even weten
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door SheenaIk heb even in het systeem gekeken, hennys, en ik zie het pakket nog niet actief staan. Er is op het moment een vertraging met het omzetten van de abonnementen, wordt zsm opgelost voor iedereen. Mocht je nou merken dat het morgen nog niet werkt, laat het dan even weten
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door hennysOorspronkelijk gepost door SheenaIk heb even in het systeem gekeken, hennys, en ik zie het pakket nog niet actief staan. Er is op het moment een vertraging met het omzetten van de abonnementen, wordt zsm opgelost voor iedereen. Mocht je nou merken dat het morgen nog niet werkt, laat het dan even weten
Als jullie niet kunnen leveren zoals belooft, hoef ik ook mijn abo niet te verlengen want de beloofde termijn wordt niet gehaald.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Xeeny90Niet een vertraging van abonnementen, maar een systematische vertraging met het omzetten van de abonnementen.
Het is niet dat ze dit bewust doen he, dus je zou ook gewoon begrip kunnen tonen...
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door SheenaAls je je modem herstart, kan het een paar minuutjes duren voordat je telefoon weer actief is. Ik heb even in je modem gekeken, en zie wel dat alles goed is ingeladen. Kun je het nog eens proberen?
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer