Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuw abonnement nog niet actief

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Nieuw abonnement nog niet actief

    Vandaag zou m'n nieuwe abonnement met interactieve tv ingaan. Dat is nog niet gebeurd. Kan het nog aangezet worden?

  • #2
    Hallo twaddle,

    Welkom op ons Serviceforum

    Omdat er erg veel aanmeldingen zijn binnen gekomen is er wat vertraging in de verwerking. We doen ons best om de aanvraag zo snel als mogelijk te verwerken.
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

    Reageer


    • #3
      Bij mij zou AIE Super vandaag ingaan, is ook nog niet gebeurd, ik heb gebeld en op advies modem gereset,
      dat had geen effect tot morgen wachten en dan eventueel weer bellen naar klantenservice.

      Reageer


      • #4
        Nou hier hetzelfde. Ook gebeld en word gezegd morgen terugbellen. Als het 7 juni al aangevraagd is en een maand later nog niet geactiveerd kan worden. Vervelend

        Reageer


        • #5

          Reageer


          • #6
            Hier doe ik pb??

            Reageer


            • #7
              Bij mijn zou ook Ziggo Sport (kan 641) actief worden op 1 juli als dank voor het verlengen voor het abonnement !
              tot nu toe krijg ik een zwart scherm met de melding dat deze niet tot mijn abo behoort !
              relatienummer: *****

              Reageer


              • #8
                Hallo hennys,

                Ik heb je relatienummer ff verwijderd.

                @verplankew: ik zie dat het inmiddels gelukt is

                Reageer


                • #9
                  Ik heb even in het systeem gekeken, hennys, en ik zie het pakket nog niet actief staan. Er is op het moment een vertraging met het omzetten van de abonnementen, wordt zsm opgelost voor iedereen. Mocht je nou merken dat het morgen nog niet werkt, laat het dan even weten

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Sheena
                    Ik heb even in het systeem gekeken, hennys, en ik zie het pakket nog niet actief staan. Er is op het moment een vertraging met het omzetten van de abonnementen, wordt zsm opgelost voor iedereen. Mocht je nou merken dat het morgen nog niet werkt, laat het dan even weten
                    Nou dat is prettig dan, heb dit speciaal gedaan om vanaf vandaag naar F1 te kunnen kijken !!! dit is de mensen blijk maken met een dooie mus ..... vertraging van abonnementen ? nog nooit vertraging gehad om mijn abonnement te innen !!!

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door hennys
                      Oorspronkelijk gepost door Sheena
                      Ik heb even in het systeem gekeken, hennys, en ik zie het pakket nog niet actief staan. Er is op het moment een vertraging met het omzetten van de abonnementen, wordt zsm opgelost voor iedereen. Mocht je nou merken dat het morgen nog niet werkt, laat het dan even weten
                      Nou dat is prettig dan, heb dit speciaal gedaan om vanaf vandaag naar F1 te kunnen kijken !!! dit is de mensen blijk maken met een dooie mus ..... vertraging van abonnementen ? nog nooit vertraging gehad om mijn abonnement te innen !!!
                      en boven op dit alles is mijn telefoon ook weer eens dood ... maar weer modem restarten voor de zoveelste maal.

                      Als jullie niet kunnen leveren zoals belooft, hoef ik ook mijn abo niet te verlengen want de beloofde termijn wordt niet gehaald.

                      Reageer


                      • #12
                        Niet een vertraging van abonnementen, maar een systematische vertraging met het omzetten van de abonnementen.
                        Het is niet dat ze dit bewust doen he, dus je zou ook gewoon begrip kunnen tonen...

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Xeeny90
                          Niet een vertraging van abonnementen, maar een systematische vertraging met het omzetten van de abonnementen.
                          Het is niet dat ze dit bewust doen he, dus je zou ook gewoon begrip kunnen tonen...
                          Ok, modem gerestart maar geen telefoon signaal ! Gaarne opvolging, U heeft mijn gegevens.

                          Reageer


                          • #14
                            Als je je modem herstart, kan het een paar minuutjes duren voordat je telefoon weer actief is. Ik heb even in je modem gekeken, en zie wel dat alles goed is ingeladen. Kun je het nog eens proberen?

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Sheena
                              Als je je modem herstart, kan het een paar minuutjes duren voordat je telefoon weer actief is. Ik heb even in je modem gekeken, en zie wel dat alles goed is ingeladen. Kun je het nog eens proberen?
                              Klopt, doet het weer, bedankt, hopelijk kan ik ook snel naar de F1 kijken.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X