Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wel/geen internet toegang

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wel/geen internet toegang

    Sinds vanmorgen heb ik met mijn laptop een probleem om op internet te komen. De internetverbinding geeft aan dat hij verbonden, beveiligd is en dan heb ik weer een geel driehoekje en dat wisselt elke halve minuut. Daar is zo niet mee te werken. Mijn laptop is de enige die er last van heeft. Bedraad heeft geen last, evenmin de iPad en iPhone. Die werken goed. Wat is er verkeerd?

  • #2
    Staat kanaal kiezen in je router misschien op automatisch? Wellicht kun je middels de handleiding (onderstaande link) het signaal verbeteren:
    http://www.zeelandnet.nl/klantenserv...odem_(1_0).pdf

    In de handleiding is sprake van het kanaal vastzeten op 3,7 of 11. Lees hiervoor 1,6 of 11 !!

    Mogelijk vind je op onderstaande pagina ook nog tips (kies je modemtype lniks):
    https://www.delta.nl/service/interne...n/wifi-weetjes

    Mogelijk maakt je laptop gebruik van de 2,4Ghz verbinding en de iPad/iPhone van 5Ghz...

    Reageer


    • #3
      Als je iPad en iPhone goed werken via de Wifi en je laptop bedraad ook goed werkt, dan is er iig geen probleem met je internetverbinding.
      Het lijkt er op dat er een probleem optreed in de authenticatie van je Wifi verbinding. Probeer eens je Wifi verbinding te 'vergeten' en daarna opnieuw verbinding te maken via Wifi.
      A prudent question is one-half of wisdom

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Jos
        Staat kanaal kiezen in je router misschien op automatisch? Wellicht kun je middels de handleiding (onderstaande link) het signaal verbeteren:
        http://www.zeelandnet.nl/klantenserv...odem_(1_0).pdf

        In de handleiding is sprake van het kanaal vastzeten op 3,7 of 11. Lees hiervoor 1,6 of 11 !!

        Mogelijk vind je op onderstaande pagina ook nog tips (kies je modemtype lniks):
        https://www.delta.nl/service/interne...n/wifi-weetjes

        Mogelijk maakt je laptop gebruik van de 2,4Ghz verbinding en de iPad/iPhone van 5Ghz...
        Het is opgelost maar ik ga hier ook nog even naar kijken. Bedankt!

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
          Als je iPad en iPhone goed werken via de Wifi en je laptop bedraad ook goed werkt, dan is er iig geen probleem met je internetverbinding.
          Het lijkt er op dat er een probleem optreed in de authenticatie van je Wifi verbinding. Probeer eens je Wifi verbinding te 'vergeten' en daarna opnieuw verbinding te maken via Wifi.
          Dankjewel, het is opgelost!

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X