Sinds vanmorgen heb ik met mijn laptop een probleem om op internet te komen. De internetverbinding geeft aan dat hij verbonden, beveiligd is en dan heb ik weer een geel driehoekje en dat wisselt elke halve minuut. Daar is zo niet mee te werken. Mijn laptop is de enige die er last van heeft. Bedraad heeft geen last, evenmin de iPad en iPhone. Die werken goed. Wat is er verkeerd?
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Wel/geen internet toegang
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Staat kanaal kiezen in je router misschien op automatisch? Wellicht kun je middels de handleiding (onderstaande link) het signaal verbeteren:
http://www.zeelandnet.nl/klantenserv...odem_(1_0).pdf
In de handleiding is sprake van het kanaal vastzeten op 3,7 of 11. Lees hiervoor 1,6 of 11 !!
Mogelijk vind je op onderstaande pagina ook nog tips (kies je modemtype lniks):
https://www.delta.nl/service/interne...n/wifi-weetjes
Mogelijk maakt je laptop gebruik van de 2,4Ghz verbinding en de iPad/iPhone van 5Ghz...
-
Als je iPad en iPhone goed werken via de Wifi en je laptop bedraad ook goed werkt, dan is er iig geen probleem met je internetverbinding.
Het lijkt er op dat er een probleem optreed in de authenticatie van je Wifi verbinding. Probeer eens je Wifi verbinding te 'vergeten' en daarna opnieuw verbinding te maken via Wifi.A prudent question is one-half of wisdom
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door JosStaat kanaal kiezen in je router misschien op automatisch? Wellicht kun je middels de handleiding (onderstaande link) het signaal verbeteren:
http://www.zeelandnet.nl/klantenserv...odem_(1_0).pdf
In de handleiding is sprake van het kanaal vastzeten op 3,7 of 11. Lees hiervoor 1,6 of 11 !!
Mogelijk vind je op onderstaande pagina ook nog tips (kies je modemtype lniks):
https://www.delta.nl/service/interne...n/wifi-weetjes
Mogelijk maakt je laptop gebruik van de 2,4Ghz verbinding en de iPad/iPhone van 5Ghz...
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door MatthijsLAls je iPad en iPhone goed werken via de Wifi en je laptop bedraad ook goed werkt, dan is er iig geen probleem met je internetverbinding.
Het lijkt er op dat er een probleem optreed in de authenticatie van je Wifi verbinding. Probeer eens je Wifi verbinding te 'vergeten' en daarna opnieuw verbinding te maken via Wifi.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer