Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Slechte tot geen verbinding met Modem

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Dit is bekabeld idd

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door kbroers
      Dit is bekabeld idd
      Hoi kbroers, en welkom op het forum.

      Morgenochtend pakt iemand dit voor je op. Kan nu niet veel doen want ik zit thuis naar een verschrikkelijk Nederlands Elftal te kijken.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door kbroers
        Dit is bekabeld idd
        Hoi kbroers,

        Ik heb zelf even in je modem gekeken, en het valt me op dat er op poort 3 twee MAC adressen zichtbaar zijn. Dat houdt in dat er op die LAN poort 2 apparaten zitten, al dan niet met een switch er tussen. Dat zou je eigenlijk niet moeten doen.

        Ik heb een speedtest op afstand gedaan en die haalt makkelijk 150 mbps, maar het zou natuurlijk nog kunnen dat er in het modem zelf iets niet goed gaat.

        Zou je nu eens een test kunnen uitvoeren met alle apparaten ontkoppeld, behalve 1 apparaat rechtstreeks op het modem en dan de snelheid nog eens meten?

        Reageer


        • #19
          Hey Frans,

          Bedankt voor de test. Wat ik eigenlijk vreemd vind is dat ik dus de test gedraaid heb zonder WIFI gebruikers en maar 1 apparaat aangesloten.

          Ik heb er verder geen switch o.i.d. tussen hangen, aangezien ik maar 1 bedraad apparaat heb aangesloten. De test die ik heb gedraaid was met een nieuwe laptop, die up-to-date is. Met mijn telefoon heb ik het later nog eens gedaan en kwam ik via de WIFI op ongeveer dezelfde waardes.

          Het enige wat ik vandaag in principe aanhad is mijn ipad ( vergeten uit te zetten ). Voor de rest stond alles uit. Ik weet niet of een apparaat verder nog een MAC adres geeft als hij uitstaat. Ik had namelijk mijn Playstation bedraad aan de modem zitten. Verder heb ik niets aangesloten.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door kbroers
            Hey Frans,

            Bedankt voor de test. Wat ik eigenlijk vreemd vind is dat ik dus de test gedraaid heb zonder WIFI gebruikers en maar 1 apparaat aangesloten.

            Ik heb er verder geen switch o.i.d. tussen hangen, aangezien ik maar 1 bedraad apparaat heb aangesloten. De test die ik heb gedraaid was met een nieuwe laptop, die up-to-date is. Met mijn telefoon heb ik het later nog eens gedaan en kwam ik via de WIFI op ongeveer dezelfde waardes.

            Het enige wat ik vandaag in principe aanhad is mijn ipad ( vergeten uit te zetten ). Voor de rest stond alles uit. Ik weet niet of een apparaat verder nog een MAC adres geeft als hij uitstaat. Ik had namelijk mijn Playstation bedraad aan de modem zitten. Verder heb ik niets aangesloten.
            Misschien dat de laptop als twee apparaten wordt gezien, omdat er zowel een netwerkaart als een wifi-adapter in zit...

            Reageer


            • #21
              A prudent question is one-half of wisdom

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X