Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internet verbinding?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Hallo Frans Thuisnetwerk beveiliging heb ik vorige week al uitgeschakeld.....

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door famriedijk
      Hallo Frans Thuisnetwerk beveiliging heb ik vorige week al uitgeschakeld.....
      Is het modem vandaag door iemand in huis een keer opnieuw opgestart?

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Frans
        Oorspronkelijk gepost door famriedijk
        Hallo Frans Thuisnetwerk beveiliging heb ik vorige week al uitgeschakeld.....
        Is het modem vandaag door iemand in huis een keer opnieuw opgestart?

        Wij halen als gewoonte de stekker van het modem eruit als wij van huis gaan of gaan slapen..omdat ik van een kennis die bij de brandweer zit vernomen heb dat er een keer sluiting is geweest bij een modem (van Zeelandnet).,

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door famriedijk
          Wij halen als gewoonte de stekker van het modem eruit als wij van huis gaan of gaan slapen..omdat ik van een kennis die bij de brandweer zit vernomen heb dat er een keer sluiting is geweest bij een modem (van Zeelandnet).,
          Die "sluiting" zal ongetwijfeld een adapter zijn geweest van een EPC3212 modem. Dat is het enige type wat af en toe de geest geeft. De voedingen van de EPC3925 en EPC3940 (die bij jullie staat) zijn betrouwbaar. Om een goeie analyse te kunnen doen zou ik toch willen vragen om de modem een paar dagen aan te laten staan.

          Reageer


          • #20
            Hoi famriedijk,

            Ik zie dat jullie het topic hier weer hebben opgepakt. Lijkt mij ook handiger om bevindingen hier te plaatsen ipv via een PB naar mij. Zo kunnen mijn overige collega's dit ook inzien.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Frans
              Oorspronkelijk gepost door famriedijk
              Wij halen als gewoonte de stekker van het modem eruit als wij van huis gaan of gaan slapen..omdat ik van een kennis die bij de brandweer zit vernomen heb dat er een keer sluiting is geweest bij een modem (van Zeelandnet).,
              Die "sluiting" zal ongetwijfeld een adapter zijn geweest van een EPC3212 modem. Dat is het enige type wat af en toe de geest geeft. De voedingen van de EPC3925 en EPC3940 (die bij jullie staat) zijn betrouwbaar. Om een goeie analyse te kunnen doen zou ik toch willen vragen om de modem een paar dagen aan te laten staan.
              Hallo Frans,...laten wij de modem aanstaan.

              Reageer


              • #22
                Hallo famriedijk,

                We zijn een klein maandje verder, hoe is het inmiddels met de verbinding?

                Reageer


                • #23
                  Ik zal hem ff aanvullen, want we zijn op de achtergrond hiermee nog bezig geweest. Er is een melding doorgezet.
                  A prudent question is one-half of wisdom

                  Reageer


                  • #24
                    Ook in Hulst,(Frans Snijders Plantsoen) soms uitval. Er was op deze dag geen werkzaamheden. Modeminstellingen zijn goed,daar kan ik er geen fouten erin vinden. Ik heb wel een ASUS router eraan gekoppeld, de firewall staat zoals in ASUS en in het modem uit. Kabelsignaal is bij mij 100 %,dit is te controleren via de Humax-kastje.

                    Vanmiddag viel de verbinding opnieuw kortdurend weg en daarna weer verbinding in stand is gebracht.

                    M.v.g, Johny.

                    Reageer


                    • #25
                      @meteoclinge,

                      Misschien kun je hier beter je eigen topic over starten, dit is een probleem van famriedijk

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X