Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internet verbinding?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Internet verbinding?

    Hallo allemaal,

    We hebben de laatste weken een zeer onregelmatige internet verbinding,......zijn ze hier mee bezig of is er iets anders aan de hand.
    Het is jaren goed gegaan,...maar ik heb het idee dat het een beetje begonnen is met de nieuwe modem.

  • #2
    Zeelandnet is bezig met onderhoud en upgrade zoals je hier kunt lezen of het ook in je eigen regio is: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?New,Kb=Delta,Company={F0E5A510-6975-4FC4-A0B3-CFC8064D5D13},TS=ZeelandnetNL,Case=guid({2A1D874D-816D-4AB3-8B50-673F425B89F3})#.VuHw6K_2Z9A

    Duurt nog wel tot eind maart denk ik.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door famriedijk
      Hallo allemaal,

      We hebben de laatste weken een zeer onregelmatige internet verbinding,......zijn ze hier mee bezig of is er iets anders aan de hand.
      Het is jaren goed gegaan,...maar ik heb het idee dat het een beetje begonnen is met de nieuwe modem.
      Hoi famriedijk, en welkom op het forum.

      Ik zal morgen eens naar je verbinding kijken of er wellicht iets aan de hand is.

      Reageer


      • #4
        Dutchplace & Frans,

        hartelijk dank voor de reactie.

        Dat verklaar een hoop,......

        Nogmaals dank..

        Eddy

        Reageer


        • #5
          Hoi Famriedijk,

          Ik zie inderdaad dat het modem dagelijks een paar keer uitvalt (althans, de verbinding). Zou je eens kunnen controleren of de coaxkabel van de modem goed is bevestigd? Mocht dat niet helpen dan zullen we een monteur langs moeten sturen, maar dan willen we graag eerst weten of binnen alles goed zit.

          Reageer


          • #6
            Hallo Eddy,

            Is de internetverbinding inmiddels stabiel?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Sheena
              Hallo Eddy,

              Is de internetverbinding inmiddels stabiel?

              Hallo Sheena,.....ik heb even een periode niet hier gekeken,maar de verbinding is nog steeds waardeloos.

              Hij valt om de haverklap weg.
              bedankt voor response

              Reageer


              • #8
                A prudent question is one-half of wisdom

                Reageer


                • #9

                  Reageer


                  • #10
                    Hoi famriedijk,

                    Is e.e.a. inmiddels opgepakt en/of verholpen? Zo ja, wil(len) je/jullie hier dan de oplossing posten?

                    Reageer


                    • #11
                      Hoi Laura...verbinding is nog steeds waardeloos
                      Ik heb vorige week een telefoonnummer gegeven aan Moderator Matthijs....maar die hebben we nog niet gehoord.

                      Reageer


                      • #12
                        Hoi famriedijk,

                        Ik ben even afwezig geweest vandaar dat ik nog niet kon reageren. Mijn excuses.
                        Ondertussen heb ik wel even een melding gemaakt aan onze collega's om de verbinding eens verder na te kijken.
                        A prudent question is one-half of wisdom

                        Reageer


                        • #13
                          Hallo famriedijk,'

                          Ik zie dat er inmiddels contact is geweest. Kun je aangeven of de problemen inmiddels verholpen zijn of spelen ze nog steeds?

                          Reageer


                          • #14
                            Hallo Sheena ,..het is nog met grote regelmaat.....misschien is het toch wel eens verstandig iemand langs te sturen,.........naar mijn idee is alles proper aangesloten

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door famriedijk
                              Hallo Sheena ,..het is nog met grote regelmaat.....misschien is het toch wel eens verstandig iemand langs te sturen,.........naar mijn idee is alles proper aangesloten
                              Famriedijk,

                              Ik zie dat er hier sprake was van Avast antivirus, die kan problemen veroorzaken op ons EPC3940 modem. Is de thuisnetwerk-beveiliging ondertussen uitgeschakeld?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X