Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

probleem met website sinds installie Cisco 3940 modem

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Hoi Edwin,

    Hoe is het inmiddels met het benaderen van die site? Werkt het nog steeds ?

    Reageer


    • #17
      Sorry voor het niet meer reageren. Alle problemen zijn inmiddels opgelost.

      Meerdere personen met een zeelandnet abo hadden hetzelfde probleem met de website van Tinydeal. Een week later werkte die site echter weer prima. Onbekend wat nu het probleem was.
      Vreemd blijft het wel dat ik via een andere isp op het werk geen problemen met de betreffende site had.

      Voor wat betreft problemen met de Xbox. In tegenstelling tot mijn oude modem/router blijk je bij het niewe modem 'ip pass through' moeten gebruiken om de problemen met de Xbox op te lossen. Jammer dat hierover niets in de bij het modem bijgeleverde informatie stond.

      Enkele keren per week moet ik het nieuwe modem resetten omdat de wifi snelheid weee is ingezakt of omdat de kinderen weer niet op de xbox kunnen multi player gamen.

      Als laatste blijkt dat het 2.4gh signaal van het nieuwe modem veel minder ver rijkt dan mijn oude modem-router. Hierdoor moest ik ook nog een extender aanschaffen.

      Wat mij betreft is het nieuwe modem dan ook geen echte vooruitgang.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Edwinhendriks1971
        Sorry voor het niet meer reageren. Alle problemen zijn inmiddels opgelost.

        Meerdere personen met een zeelandnet abo hadden hetzelfde probleem met de website van Tinydeal. Een week later werkte die site echter weer prima. Onbekend wat nu het probleem was.
        Vreemd blijft het wel dat ik via een andere isp op hetnwerk geen problemen met de betreffende site had.

        Voor wat betreft problemen met de Xbox. In tegenstelling tot mijn oude modem/router blijk je bij het niewe modem 'ip pass through' moeten gebruiken om de problemen met de Xbox op te lossen. Jammer dat hierover niets in de bij het modem bijgeleverde informatie stond.

        Enkele keren per week moet ik het nieuwe modem resetten omdat de wifi snelheid weee is ingezakt of omdat de kinderen weer niet op de xbox kunnen multi player gamen.

        Als laatste blijkt dat het 2.4gh signaal van het nieuwe modem veel minder ver rijkt dan mijn oude modem-router. Hierdoor moest ik ook nog een extender aanschaffen.

        Wat mij betreft is het nieuwe modem dan ook geen echte vooruitgang.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X