Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

probleem met website sinds installie Cisco 3940 modem

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • probleem met website sinds installie Cisco 3940 modem

    Ik krijg deze melding als ik een naar de winkelwagen van www.tinydeal.com wil gaan (getest op tel, tablet en pc met verschillende browsers

    :Google Chrome kan de webpagina niet laden, omdat het te lang duurt voordat cart.tinydeal.com reageert. De website is mogelijk offline of misschien heb je problemen met je internetverbinding.:

    Ik heb aan diverse mensen gevraagd om het te testen en bij iedereen lukt het zonder probleem

    Toevallig heb ik sinds donderdag het nieuwe Cisco 3940 modem geinstalleerd. Zou het daar aan kunnen liggen (Firewall?)
    Dit zijn de instellingen:
    SPI Firewall Protection: OFF
    IPv6 Firewall Protection: ON
    Block Anonymous Internet Requests: ON

  • #2
    SPI firewall kun je beter uit zetten.
    IPv6 firewall heeft hier niets mee te maken.
    overigens kan ik de winkelwagen van die site ook niet laden.

    Reageer


    • #3
      Fred Ik heb de post even aangepast met de juiste info over de firewall.

      Dus als je naar tinydeal.com gaat, iets in je winkelwagen legt en vervolgens naar de winkelwagen gaat krijg je dezelfde foutmelding?

      Wellicht een zeelandnet issue dan?

      Reageer


      • #4
        tja, ik heb ook een 3940.
        maar het ziet er meer naar uit, dat de winkelwagens het even niet meer doen.

        Reageer


        • #5
          Ook bij mij lukt het niet :8
          Als ik de pagina sluit en opnieuw open, blijkt er wel een artikel in die winklwagen te liggen, maar kan hem nog steeds niet openen!

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Edwinhendriks1971
            Ik krijg deze melding als ik een naar de winkelwagen van www.tinydeal.com wil gaan (getest op tel, tablet en pc met verschillende browsers

            :Google Chrome kan de webpagina niet laden, omdat het te lang duurt voordat cart.tinydeal.com reageert. De website is mogelijk offline of misschien heb je problemen met je internetverbinding.:

            Ik heb aan diverse mensen gevraagd om het te testen en bij iedereen lukt het zonder probleem

            Toevallig heb ik sinds donderdag het nieuwe Cisco 3940 modem geinstalleerd. Zou het daar aan kunnen liggen (Firewall?)
            Dit zijn de instellingen:
            SPI Firewall Protection: OFF
            IPv6 Firewall Protection: ON
            Block Anonymous Internet Requests: ON
            Misschien een overbodige vraag, maar kun je wel op andere websites komen?
            Heb je sowieso verbinding?
            Zo ja....dan zou het zomaar aan die bepaalde website kunnen liggen.

            Reageer


            • #7
              @adje

              Mensen bij een andere isp kunnen er wel op. Het gaat om deze specifieke site.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Edwinhendriks1971
                Ik krijg deze melding als ik een naar de winkelwagen van www.tinydeal.com wil gaan (getest op tel, tablet en pc met verschillende browsers

                :Google Chrome kan de webpagina niet laden, omdat het te lang duurt voordat cart.tinydeal.com reageert. De website is mogelijk offline of misschien heb je problemen met je internetverbinding.:


                Ik heb aan diverse mensen gevraagd om het te testen en bij iedereen lukt het zonder probleem

                Toevallig heb ik sinds donderdag het nieuwe Cisco 3940 modem geinstalleerd. Zou het daar aan kunnen liggen (Firewall?)
                Dit zijn de instellingen:
                SPI Firewall Protection: OFF
                IPv6 Firewall Protection: ON
                Block Anonymous Internet Requests: ON
                Heb je al geprobeert met internet explorer ?

                Reageer


                • #9
                  hier werkt het wel maar ik werk niet met een windows pc

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Edwinhendriks1971
                    @adje

                    Mensen bij een andere isp kunnen er wel op. Het gaat om deze specifieke site.
                    Sterker nog.. ik kom ook gewoon op de site.
                    En bij dezelfde isp als jij

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door rd1osb
                      hier werkt het wel maar ik werk niet met een windows pc

                      Reageer


                      • #12
                        Mobiel (dus buiten Zeelandnet om) krijg ik ook verbinding met de site, kan artikel toevoegen aan winkelwagen, zelfs winkelwagen openen, maar verder niets. Kan artikel niet verwijderen en zelfs niet betalen.
                        Er lijkt me dus echt iets mis met de betreffende site!!

                        Reageer


                        • #13
                          Hier werkt het wel. Ik kan iets in mijn winkelwagen stoppen en het ook weer verwijderen met het kruisje achter het artikel.
                          Ik heb een 3940 modem, deze staat in bridge.

                          Reageer


                          • #14
                            Hoi Edwin,

                            Maak je toevallig gebruik van het Surffilter? Zo ja, schakel die dan eens uit en probeer het even opnieuw

                            Reageer


                            • #15
                              Ik maak geen gebruik van het surfilter!

                              Ik vind het maar vreemd. Er is niets gewijzigd aan mijn kant behalve de plaatsing van het modem.

                              Vanmiddag klaagden de kinderen dat ze sinds dit weekend op de Xbox one niet meer samen met anderen kunnen spelen. Blijkt Nat op 'strict' te staan. Na heel veel uitpluizen blijkt de oplossing het mac adres van de Xbox aan de ip pass through functie van het modem toe te voegen.

                              Ook heb ik zelf ineens problemen met inzakkende downloadsnelheden op usenet bij een provider die ik al jaren zonder problemen gebruik. Een andere Zeelandnet gebruiker heeft met een oud modem en mijn instellingen dezelfde files wel zonder problemen kunnen downloaden.
                              Zou dit ook te relateren aan dit modem kunnen zijn of is het toeval?

                              Ik heb jaren zonder problemen een standaard modem met eigen router gedraaid en nooit iets hoeven aanpassen.
                              Waarom loop ik nu ineens met dit nieuwe Cisco modem tegen allerlei problemen aan?
                              Helaas kan ik geen log op dit nieuwe modem vinden.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X