Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Extra simkaart

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Extra simkaart

    Ik heb al een Delta mobiel abonnement, kan ik een tweede krijgen?

  • #2
    Welkom op het forum Marianne18.
    Dit is geen klantenservice maar ik denk dat je op http://www.zeelandnet.nl/abonnementen/deltamobiel/ gewoon een extra abonnement kunt bestellen.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
      Welkom op het forum Marianne18.
      Dit is geen klantenservice
      Huh? Dit is volgens mij toch een onderdeel van de Klantenservice?
      Bovenaan staan: Home / Klantenservice / Forum

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
        Welkom op het forum Marianne18.
        Dit is geen klantenservice maar ik denk dat je op http://www.zeelandnet.nl/abonnementen/deltamobiel/ gewoon een extra abonnement kunt bestellen.
        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Rinus
          Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
          Welkom op het forum Marianne18.
          Dit is geen klantenservice maar ik denk dat je op http://www.zeelandnet.nl/abonnementen/deltamobiel/ gewoon een extra abonnement kunt bestellen.
          Ze vraagt om een tweede Delta mobiel abonnement in een topic dat extra simkaart is genoemd! :8

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Marco77
            Huh? Dit is volgens mij toch een onderdeel van de Klantenservice?
            Bovenaan staan: Home / Klantenservice / Forum
            Het is een 'serviceforum'. Je vindt hier klanten en medewerkers van ZeelandNet. Vragen worden beantwoord door klanten en waar mogelijk door medewerkers.

            Voor individuele vragen (abonnementwijzigingen e.d.) is het misschien beter om contact met ZeelandNet op te nemen via e-mail of telefoon.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Jos
              Ze vraagt om een tweede Delta mobiel abonnement in een topic dat extra simkaart is genoemd! :8
              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
                Het is een 'serviceforum'.
                Ooooh alleen service, geen klantenservice :8

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X