ZeelandNet

Controle beschikbaarheid

Vul hieronder uw Zeelandnet logingegevens in ter controle of u in aanmerking komt voor Altijd Bereikbaar.

Wachtwoord vergeten?

Samen kletsen

met DELTA Mobiel

Voordelig sim-only aanbod met DELTA Mobiel Afrekenen per seconde of MB

Geen tijdelijke acties en geen extra kosten achteraf. Een mobiel aanbod waarbij u weet waar u aan toe bent! Nieuw voor alle klanten met Alles-in-1: voordelig bereikbaar vanaf €0 per maand.

  • Belminuten / sms per maand Zodra uw voordeelminuten/sms'en op zijn, betaalt u € 0,30/minuut voor bellen binnen Nederland. Dit tarief wordt per seconde afgerekend.
  • Betalen per seconde
  • Gratis overzetten van uw huidige gsm-nummer
  • Onbeperkt bellen naar andere DELTA Mobiel nummers
  • Onbeperkt bellen naar een ZeelandNet nummer naar keuze
  • Mobiel internet
  • Optioneel: 1 GB databundel in NL
  • Prijs per maand
    Eenmalige aansluitkosten van €9,95

Altijd Bereikbaar (bij Alles-in-1*)

  • 0 belminuten / sms per maand
  • Betalen per seconde
  • Nummerbehoud
  • € 9,95
  • vanaf  €0,00

Basis

  • 150 belminuten / sms per maand
  • Betalen per seconde
  • Nummerbehoud
  • € 1,00 per MB
  • € 9,95
  • €8,95

Compleet

  • 300 belminuten / sms per maand
  • Betalen per seconde
  • Nummerbehoud
  • Onbeperkt2 bellen naar andere DELTA Mobiel nummers
  • Onbeperkt2 bellen naar een ZeelandNet nummer naar keuze
  • € 1,00 per MB
  • € 9,95
  • €15,95

*Bent u klant van Alles-in-1, dan kunt u gebruik maken van dit gratis abonnement.
U bent dan voordelig bereikbaar zonder abonnementskosten. Belt of mailt u zelf, dan betaalt u achteraf voor uw verbruik.

Voordelen waar u als Zeeuw écht wat aan heeft

  • Voordelige belbundel of databundel voor nog geen € 10 per maand
  • Altijd Bereikbaar vanaf € 0 bij Alles-in-1
  • Onbeperkt bellen naar andere DELTA Mobiel nummers3
  • Bel onbeperkt naar een ZeelandNet nummer naar keuze3

    Kies zelf een ZeelandNet nummer om onbeperkt naar te bellen: uw eigen vaste nummer, of dat van een abonnee waar u vaak naar belt

Tarieven

Per 1 juli 2014 zijn de tarieven voor gebruik in het buitenland verlaagd. Op deze pagina vindt u de huidige tarieven. Bekijk het overzicht van de verschillende zones.

Tarieven voor bellen tussen de verschillende zones

Van Naar Zone 1 Naar Zone 2 Naar Zone 3 Naar Zone 4 Voicemail
Zone 1 (excl. NL) € 0,23 € 1,25 € 2,50 € 4,50 € 0,46
Zone 2 € 1,25 € 1,25 € 2,50 € 4,50 € 1,25
Zone 3 € 2,50 € 2,50 € 2,50 € 4,50 € 2,50
Zone 4 € 4,50 € 4,50 € 4,50 € 4,50 € 4,50

Verbruik

  • DELTA monitort het verbruik. Verbruikt u bijvoorbeeld meer dan € 60,50 per dag, dan blokkeren wij uit voorzorg uw nummer. U ontvangt dan een SMS van ons en in overleg kan de blokkering worden opgeheven via klantenservice@mijnDELTAmobiel.nl, gratis 1200 of 088- 7650015 van maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 17.30 uur.
  • Op www.mijndeltamobiel.nl bij Verbruik kunt u uw verbruik monitoren. Let op: in de weergave van uw verbruik in het buitenland zit doorgaans 24 uur vertraging in, in Nederland 4 uur (m.u.v. calamiteiten).

Extra informatie over DELTA Mobiel in het buitenland

  • Gebruik in het buitenland wordt niet verrekend met je tegoed. Er gelden hogere tarieven, bijvoorbeeld in zones buiten EU.
  • Je MB-tegoed is niet meeneembaar naar de volgende maand. MB verbruik in het buitenland valt buiten de bundel.

Tarieven voor bellen vanuit Nederland naar de verschillende zones

Van Naar Zone 1 Naar Zone 2 Naar Zone 3 Naar Zone 4
Nederland € 0,50 € 1,00 € 1,25 € 2,50

Tarieven voor gebeld worden in de verschillende zones

  Naar Zone 1 Naar Zone 2 Naar Zone 3 Naar Zone 4
€ 0,061 € 1,25 € 2,50 € 2,50

Tarieven voor sms'en vanuit de verschillende zones

  Naar Zone 1 (excl. NL) Naar Zone 2 Naar Zone 3 Naar Zone 4
€ 0,073 € 0,50 € 0,50 € 0,50

Tarieven voor mobiele data in het buitenland

Van Naar Zone 1 Naar Zone 2 Naar Zone 3 Naar Zone 4
Per MB € 0,24 € 5,00 € 5,00 € 5,00

Tips voor gebruik van mobiele data in het buitenland:

  • Schakel dataroaming uit in het buitenland. Zo kun je voorkomen dat je ongemerkt data gebruikt in het buitenland.
  • Als je zeker weet geen mobiele data te gaan gebruiken, dan kunt u het gebruik van internet zelf blokkeren op www.mijndeltamobiel.nl, bij Instellingen.
  • Maak zoveel mogelijk gebruik van Wi-Fi. Met Wi-Fi gebruik je namelijk geen data uit je bundel. Let op: ook al denk je (bijvoorbeeld thuis of op je werk) op Wi-Fi te internetten, het kan zijn dat het signaal zo zwak is dat je automatisch overgaat op het netwerk.
  • Kies bij mobiel internetten voor de mobiele versie van websites als dat mogelijk is. Het adres begint dan vaak met m., mob. of mobiel. Deze kosten minder data dan de normale sites.
  • Schakel automatische synchronisatie op de achtergrond uit en stel in dat applicaties geen data op de achtergrond mogen downloaden.
  • Gebruik een datateller-app om je datagebruik bij mobiel internet in de gaten te houden.
  • Het gebruik van locatiegebaseerde diensten, zoals Google Maps, kan veel data verbruiken. Daarom is het beter locatiebepaling (GPS) uit te zetten in je telefoon en alleen in te schakelen wanneer nodig.

Tarieven voor sms'en vanuit Nederland naar de verschillende zones

Naar Zone 1 Naar Zone 2 Naar Zone 3 Naar Zone 4
Van Nederland € 0,50 € 0,25 € 0,25 € 0,25

Nummerbehoud

U kunt uw bestaande nummer behouden bij een overstap naar DELTA Mobiel. Het contract met de bestaande aanbieder dient binnen 2 maanden opzegbaar te zijn. Controleer voor de zekerheid vanaf welke datum u contractsvrij bent en hou rekening met een opzegtermijn van 1 maand. U kunt meteen bij aanvraag een portering van het bestaande nummer aanvragen. DELTA verzorgt gratis de overstap en de opzegging bij de huidige provider.

Tijdelijk nummer

Binnen 3 werkdagen na uw aanvraag ontvangt u uw DELTA Mobiel simkaart met daaraan gekoppeld een tijdelijk mobiel nummer. Dit tijdelijke nummer vervalt zodra DELTA Mobiel uw huidige mobiele nummer heeft overgezet. Om dubbele abonnementskosten te voorkomen adviseren wij u om uw simkaart 1 tot 2 werkdagen te activeren voor de porteerdatum. Zodra u uw simkaart activeert, start uw abonnement. bijbehorende abonnementskosten.

Let op: u kunt na activatie direct gebruik maken van de DELTA Mobiel simkaart met het tijdelijk nummer. Uw abonnement start zodra u de simkaart activeert.

Veilig en betrouwbaar mobiel internet via DELTA Mobiel

Als klant van DELTA Mobiel maakt u gebruik van het mobiele netwerk van KPN. Mobiel internet wordt steeds belangrijker. Daarom beschermt KPN u en het netwerk met beveiligingsmaatregelen, en waarborgt het de dienstverlening door capaciteit (beschermende) maatregelen.

Sinds 1 januari 2013 is in de Telecommunicatiewet het onderwerp Netneutraliteit opgenomen. Dit betekent o.a. dat er binnen de internettoegangsdienst niets geblokkeerd mag worden en dat verschillende verkeersstromen gelijk behandeld moeten worden. Hierop zijn tevens uitzonderingen benoemd.

Zo mag er bij netwerkcongestie de snelheid worden beperkt mits daarbij gelijke soorten verkeer gelijk worden behandeld. Ook mag een internet aanbieder onder voorwaarden ongevraagde communicatie en ander kwaadaardig internetverkeer blokkeren. Tenslotte mag ten uitvoering van een wettelijk voorschrift of rechterlijk bevel de toegang worden belemmerd. In het vervolg van dit stuk leggen we u graag uit in hoeverre en waarom KPN gebruik maakt van de genoemde uitzonderingsmogelijkheden, en wat u daar als gebruiker van merkt.

Beveiliging van de internetverbinding en randapparatuur

Op het KPN netwerk wordt een zogenaamde firewall voor inkomend verkeer toegepast op mobiele internet diensten. De firewall voorkomt dat derden ongevraagd data naar uw mobiele aansluiting kunnen sturen, en daarmee ongewenste data volumes en kosten voor u veroorzaken. Daarnaast houdt de firewall andere bedreigingen vanuit het internet tegen.

Bescherming tegen DDOS aanvallen

Als er een DDOS (Distributed Denial Of Services) aanval vanaf internet op het KPN netwerk plaatsvindt, kan KPN ingrijpen door het kwaadaardige verkeer selectief te onderscheppen. Daarbij kijkt KPN naar patronen om kwaadaardig verkeer van legitiem verkeer te kunnen onderscheiden en te blokkeren. Hiermee beschermt KPN zijn netwerk, en is er geen risico op onderbreking van de dienstverlening voor u.

Tegengaan van ongevraagde berichten (spambestrijding)

Wereldwijd is een groot deel (geschat wordt wel meer dan 90%) van het e-mailverkeer ongewenst verkeer. KPN en u hebben er groot belang bij dat er maatregelen worden getroffen om deze ‘spam’ zoveel mogelijk van het netwerk te weren. Niet alleen wordt daarmee voorkomen dat e-mailboxen ongewenst snel vol raken, maar als uit een netwerk heel veel spam-berichten worden verspreid zullen andere netwerkaanbieders in de wereld ertoe overgaan al het e-mailverkeer van dat netwerk te blokkeren (‘blacklisting’). KPN treft daarom maatregelen om zoveel mogelijk spam tegen te gaan.

Veel internet service providers blokkeren standaard Poort 25, en dus mail vanuit het internet om de verspreiding van spam tegen te gaan. Poort 25 wordt gebruikt door e-mailprogramma’s zoals Outlook om mail te versturen via een mailserver (SMTP). Om u als mobiele klant van KPN toch de mogelijk te bieden mail te versturen vanuit uw account op uw smartphone zal KPN zorgen voor aflevering van mail, ontdaan van spam voor ruim 200 van deze internet service provider mail servers. KPN blokkeert dus geen Poort 25 t.b.v. mail vanuit de mobiele telefoon.

Klantenservice

Wijzigen gegevens

DELTA Mobiel is beschikbaar voor bestaande klanten van DELTA/ZeelandNet. Uw naam, adres-en betaalgegevens zijn al bekend bij ons en worden gebruikt voor uw contract voor DELTA Mobiel. Wijzigingen in deze gegevens gelden automatisch voor DELTA Mobiel. U kunt uw wijzigingen voor uw energiefactuur doorgeven via www.delta.nl/klantenservice of via uw Persoonlijke informatie Pagina (PiP) van ZeelandNet.

3G netwerk

DELTA Mobiel wordt aangeboden op het betrouwbare 3G netwerk van KPN.

Veelgestelde vragen

Bekijk de veelgestelde vragen over DELTA Mobiel online, of download dit document (PDF).

Heeft u al een DELTA Mobiel abonnement?

Controleer uw verbruik op mijn deltamobiel