Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Modem valt even uit na 5 a 10 minuten na aanzetten computer

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door toby
    Is het ook normaal dat het oranje lichtje constant knippert ook al heb ik internet?

    Reageer


    • #17
      Aan de voorkant.

      Reageer


      • #18
        Deze topic is al beantwoord. Krijgt dan ook niet meer de volle aandacht.
        Je kreeg al het advies de klantenservice te bellen.
        Aangezien geen Moderator in deze topic is voorbijgekomen die je probleem op kan pakken, likt me de Klanten Service bellen een goed idee.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Ptrol
          Deze topic is al beantwoord. Krijgt dan ook niet meer de volle aandacht.
          Je kreeg al het advies de klantenservice te bellen.
          Aangezien geen Moderator in deze topic is voorbijgekomen die je probleem op kan pakken, likt me de Klanten Service bellen een goed idee.
          ondanks de antwoorden en ook die van Sheena, is het probleem niet opgelost.
          maar de klantenservice bellen, of een PB sturen aan een moderator lijkt wel het beste advies.

          Reageer


          • #20
            Beste toby,

            welk oranje lichtje knippert er precies? Dit staat eronder als het goed is aangegeven. Stuur anders even een screenshot van je modem.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door toby
              Aan de voorkant.
              waarschijnlijk heb je het over de ledjes bij nr. 5 op de afbeelding.
              die knipperen als je een utp-kabel hebt aangesloten en er data over die kabel gaat.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door toby
                Sinds kort een wifi modem. Op zich gaat alles goed, maar altijd valt de modem uit na 10 minuten vanaf het moment dat ik mijn pc heb aangezet.
                Modem start daarna zeer snel weer op en na 30 seconden/ 1 minuut heb ik weer internet.
                Heb al een mail naar de helpdesk gestuurd maar daar kon ik niets mee. Kon niet eens inloggen via de link die ze gaven.

                heb het zelfde probleem ,na nieuwe modem werkte 2 weken goed denk ik ,maar na de laatste werkzaamheden is het een drama .modem herstert zich niet maar filmpje en iets op you tube kijken is vooral boven een drama.ook met utp kabel is dat een probleem ,dus denk niet dat t bij mij zit.Avast ook uitgezet ,maar geen verbetering

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                  ondanks de antwoorden en ook die van Sheena, is het probleem niet opgelost.
                  maar de klantenservice bellen, of een PB sturen aan een moderator lijkt wel het beste advies.
                  Ik zie dat Laura een moderator is. :-)

                  Oorspronkelijk gepost door Laura
                  Beste toby,

                  welk oranje lichtje knippert er precies? Dit staat eronder als het goed is aangegeven. Stuur anders even een screenshot van je modem.
                  Ja, bij nr. 5 (bij 1 onder online).

                  Misschien toch eens een installateur naar laten kijken?

                  Reageer


                  • #24

                    Reageer


                    • #25
                      Is goed. Spreek je daar.

                      Reageer


                      • #26
                        Het een en het ander wat fijn getuned met Sheena. We kijken het aan. Hopelijk werkt het.
                        Bedankt voor de hulp weer.

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X