Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Even geen internet verbinding op zelfde tijdstip

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Je gebruikt niet toevallig een Avast virusscanner?

Zijn er andere zaken die op dat tijdstip gebeuren, die voor een korte onderbreking kunnen zorgen?
    Ikzelf heb een UPS om voor een stabiele stroomvoorziening naar het modem te kunnen zorgen. Dat zal niemand je verplichten. Wel zorgt het voor een stukje extra zekerheid voor het in stand blijven van je internetverbinding (en eventueel telefonie) bij spanningsuitval/wisselingen

Reageer

Je kunt ook nog overwegen om het modem via een overspanning beveiling aan te sluiten soms helpt dit, in de industrie gebruiken ze voor dit soort problemen netfilters maar dat ligt voor thuis gebruik natuurlijk weer wat moeilijker.

Reageer

Het komt toch weer voor dat het modem zichzelf afsluit en opnieuw opstart. Zojuist dus weer.
        Ik weet echt niet waar het nou aan kan liggen.
        Modemruil leek te helpen, maar toch, net als bij het eerste modem, gaat het na een tijdje weer mis.

Goeroe,
        Avastverhaal is bekend, hebben we bij het eerste modem al opgelost volgens de instructies.

Reageer

Sheena, ik stuur je maar weer een PB. Het modem weet blijkbaar van geen ophouden.

Reageer

Wat je ook nog kunt proberen om eventuele storingen afkomstig uit het lichtnet uit te sluiten is het modem (tijdelijk) eens op een andere lichtgroep in huis aan te sluiten dmv een kabel haspel die je van iemand leent of desnoods koopt.
            En kijk dan eens of het verschijnsel nog optreedt.

Reageer

Helaas,
              Na de tip van Mapje te hebben uitgetest, na het verhelpen door Zeelandnet van de storing, blijven wij met modemuitval zitten.
              Zit er soms ergens een fout in die modems, dat die steeds gaan herstarten?

Reageer

A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Dank je wel Matthijs.

Reageer

Ik ben nog aanwezig dus bekijk hem gelijk even
                    A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Reageer

Zeer snelle actie door Zeelandnet, dank jullie wel.
                        Er is een kastje en kabel vervangen.
                        Helaas blijft het modem zichzelf uiterst enthousiast gedragen, hij heeft zichzelf zojuist weer opnieuw opgestart.

Reageer

Hoi gjkoelmans,

Misschien kun je beter je eigen topic starten, dit is een oud topic dat al als beantwoord staat gemarkeerd. We willen je uiteraard graag verder helpen

Reageer

Bovenstaand bericht geplaatst door mijn echtgenoot.

Reageer

Ah sorry had ik niet door :$ Ik ga direct weer even kijken wat er aan de hand is!

Reageer

Kon je ook niet weten en was verwarrend.
                                Als ik het goed heb wordt het nog tot en met het weekend in de gaten gehouden?
                                Zoiets zei een man van zeelandnet vanmorgen, maar ik had haast dus de helft is langs mij heengegaan.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X