Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Even geen internet verbinding op zelfde tijdstip

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Sheena, ik heb je een berichtje gestuurd.

Reageer

Hallo Marie,
      zou je zo vriendelijk willen zijn om je kabel door te laten meten. Het wegvallen van het modem kan erop wijzen, dat er ergens een sluiting zit, of in de lijn, of in het modem. (andere apparatuur die aanslaat op dat tijdstip?)
      Op het tijdstip dat je noemt is het prime time op internet (dus gaat iedereen tegelijkertijd op internet). Met die gegevens kan er ook een storing zijn in de straat kast verbinding, maar dat kan alleen een monteur van Zeelandnet zelf nagaan. In ieder geval even bellen met de technische dienst. Die kunnen de lijn doormeten tot aan je modem.

Reageer

Dank je wel voor je meedenken Antwoord.
        Sheena heeft gezien dat het structureel voorkomt en het inderdaad doorgespeeld naar de technische dienst.

Reageer

Overigens vind ik het dn wel vreemd dat we dit met het oude modem nooit hebben gehad.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Marie
            Overigens vind ik het dn wel vreemd dat we dit met het oude modem nooit hebben gehad.
            Ik heb hetzelfde probleem gehad. Met oude modem goede verbinding en na installatie van het nieuwe modem ook regelmatig opnieuw opstrten van het modem. Er bleek in de kabel buitenshuis een slechte las te zitten. Nieuwe modem zal daarvoor gevoeliger zijn!

Reageer

Oh, zou dat het zijn? Wie weet. Ik wacht het maar even af. Het is vind ik gewoon bijzonder en ik ben ook best benieuwd hoe het komt. Omdat het steeds op hetzelfde tijdstip plaatsvindt. Net of er exact 24 u tussen zit
              Maar omdat het modem direct weer opstart duurt het maar even, dus we kunnen ook na een kleine 2 minuut gewoon weer verder waar we bezig waren. Even verplicht pauze

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Marie
                Oh, zou dat het zijn? Wie weet. Ik wacht het maar even af. Het is vind ik gewoon bijzonder en ik ben ook best benieuwd hoe het komt. Omdat het steeds op hetzelfde tijdstip plaatsvindt. Net of er exact 24 u tussen zit
                Maar omdat het modem direct weer opstart duurt het maar even, dus we kunnen ook na een kleine 2 minuut gewoon weer verder waar we bezig waren. Even verplicht pauze
                Hoeft niet hetzelfde te zijn, maar zou ook zo maar wel kunnen natuurlijk :8. Hopelijk vind de technische dienst de oorzaak en (nog belangrijker) kunnen ze het ook oplossen!

Reageer

Gister aan het begin van de avond heeft een monteur ons opgebeld. Omdat wij al ongeveer het tijdstip wisten waarop het modem zou uitvallen heeft hij meegekeken.
                  Vandaag belde hij opnieuw. En hij had het hele proces keurig kunnen volgen. Maar geen verklaring.
                  Morgenmiddag wordt mijn modem vervangen. Keurig actie ondernomen door Zeelandnet, waarvoor dank.
                  Wordt vervolgd.......

Reageer

Mijn modem is vanmiddag omgewisseld.
                    We wachten even af of dit de oplossing is.

Reageer

Hey Marie,

Modem zit er nu aantal dagen in, benieuwd of je nog storingen ervaart of dat het omwisselen het probleem heeft verholpen? :?

Als het is opgelost kun je een antwoord als 'beste antwoord' markeren, waardoor het topic 'gesloten' wordt^^

Reageer

Vooralsnog gaat het goed.
                        Maar dat was met mijn eerste modem ook.
                        Daar begon de uitval ook pas later.
                        Als het na 2 weken normaal draaien niet opnieuw voorkomt heeft de modemruil geholpen
                        Je mag het ook sluiten hoor, als het weer gebeurt open ik wel een nieuw topic, kan ook

Reageer

Nee we horen veel liever over een week of 2/3 of alles goed is blijven werken (En ook als het niet zo is natuurlijk^^)

Reageer

Het is nu 2 weken geleden dat mijn modem werd geruild en we hebben sindsdien geen uitval meer gehad.
                            Wat mij betreft is de zaak hiermee gesloten.
                            Forumleden bedankt voor het meedenken en Sheena, bedankt dat je alles zo snel in werking hebt gezet

Reageer

Goed om te lezen dat het is opgelost!

Reageer

Het modem heeft zichzelf zojuist weer gereset. En gek genoeg weer om 18.15 Zelfde tijdstip als voorheen, toen het begon.
                                Ik hoop maar dat dit een eenmalige actie is?

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X