Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mensen die mij bellen horen me niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    31-03-2016 om 20:15 tel en internet valde weg ongeveer 20 minuten kwam het terug.
    2-04-2016 om 11"05 me moeder belde en ze hakelde
    5-4-2016 om 18:00 werd gebeld en ik hoorde de andere persoon niet

    Reageer


    • #47
      1-03-2016 om 20:15 tel en internet valde weg ongeveer 20 minuten kwam het terug. / Dit gesprek kom ik niet tegen ons systeem, het modem is op dat moment ook niet herstart

      2-04-2016 om 11"05 me moeder belde en ze hakelde / Dit gesprek kom ik niet tegen ons systeem, het modem is op dat moment ook niet herstart - je had op dat moment wel je telefoon doorgeschakeld naar je mobiel - misschien heeft dat er iets mee te maken gehad

      5-4-2016 om 18:00 werd gebeld en ik hoorde de andere persoon niet - Dit gesprek kom ik niet tegen ons systeem, het modem is op dat moment ook niet herstart

      Zou je, op het moment dat je het weer hebt, eens contact op willen nemen met onze klantenservice? Telefonisch kunnen we per direct een aantal dingen nakijken en samen met jou controleren.
      Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

      Reageer


      • #48
        ik heb me telefoon ook niet door geschakeld naar mobiel

        Reageer


        • #49
          Oorspronkelijk gepost door maillie3
          ik heb me telefoon ook niet door geschakeld naar mobiel
          Raar dat dan wel zo gezien wordt. Maar neem idd even telefonisch contact op als het weer gebeurd zoals Caroline aangeeft.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • #50
            ik heb geen mobiel,en als internet en tel er uit liggen kan ik niet bellen

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X