Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mensen die mij bellen horen me niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Mensen die mij bellen horen me niet

    hallo
    zinds vanavond 18 uur
    als ik gebeld word en ik neem op
    dan hoor ik hun wel
    maar zei horen mij niet

    modum al gerecet
    en kabels na gekeken

  • #2
    Hallo maillie3, welkom op het forum.

    Toch niet per ongeluk de microfoon van je toestel uitgeschakeld?

    Reageer


    • #3
      nee. heb het ook met een andere telefoon geprobeerd en daar precies het zelfde ook als ik zelf naar iemand bel horen ze mij ook niet

      Reageer


      • #4
        Heb je het modem alleen opnieuw opgestart of d.m.v. knopje achterop teruggezet naar fabrieksinstellingen. Anders zou ik dat laatste nog een keer proberen.

        Reageer


        • #5
          alle bij gedaan

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door maillie3
            alle bij gedaan
            Hoi Maillie3,

            We zullen morgenochtend even een kijkje nemen. Zulke storingen treden wel eens op maar dat zou na een modem reset opgelost moeten zijn.

            Reageer


            • #7
              Schijnt vaker voor te komen, google maar eens op "beller hoort mij niet", maar ik kom zogauw nergens de oplossing tegen..

              Reageer


              • #8
                oke
                maar vind het alleen rotig dat ik nu niet berijkbaar ben en dat ik niemand kan bellen ivm dat er iemand op sterven ligt in de fam en die wonen groede

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door maillie3
                  oke
                  maar vind het alleen rotig dat ik nu niet berijkbaar ben en dat ik niemand kan bellen ivm dat er iemand op sterven ligt in de fam en die wonen groede
                  Dat is wel heel onfortuinlijk. Excuses koop je natuurlijk weinig voor, maar probeer dan in ieder geval nog eens je modem te resetten. Laat hem even 20 seconden helemaal uit en zet hem daarna weer aan.

                  Reageer


                  • #10
                    Is de vaste lijn doorschakelen naar mobiel misschien een optie?

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Jos
                      Is de vaste lijn doorschakelen naar mobiel misschien een optie?
                      heb geen mobiel

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door maillie3
                        Oorspronkelijk gepost door Jos
                        Is de vaste lijn doorschakelen naar mobiel misschien een optie?
                        heb geen mobiel
                        Probeer dan nog eens de reset zoals Frans hier boven aangeeft.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Frans
                          Oorspronkelijk gepost door maillie3
                          oke
                          maar vind het alleen rotig dat ik nu niet berijkbaar ben en dat ik niemand kan bellen ivm dat er iemand op sterven ligt in de fam en die wonen groede
                          Dat is wel heel onfortuinlijk. Excuses koop je natuurlijk weinig voor, maar probeer dan in ieder geval nog eens je modem te resetten. Laat hem even 20 seconden helemaal uit en zet hem daarna weer aan.
                          doet hij het nog niet nog steeds dat ze mij niet horen

                          Reageer


                          • #14
                            De enige oplossing die ik dan nog kan verzinnen is iemand in de omgeving vragen of je daar tijdelijk naar door mag schakelen, zodat je via via vannacht toch bereikbaar bent.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door maillie3
                              doet hij het nog niet nog steeds dat ze mij niet horen
                              Het spijt me ontzettend maar op dit moment kan ik niks voor je doen. Ik beloof je dat ik morgenochtend om 8 uur direct naar dit probleem ga kijken.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X