'Brandiserger', klik je even op 'beste antwoord' als je vraag inmiddels is beantwoord?
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Wanneer krijgen we de snelheid van 400 mbps aangeboden?
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door GoeRoe'Brandiserger', klik je even op 'beste antwoord' als je vraag inmiddels is beantwoord?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door hm_aapjeOorspronkelijk gepost door GoeRoe'Brandiserger', klik je even op 'beste antwoord' als je vraag inmiddels is beantwoord?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door SheenaNogmaals, zodra er meer bekend is over de exacte snelheden en per welke datum de nieuwe snelheden in gaan, zullen we dit uitvoerig communiceren. Op dit moment hebben daar nog geen uitsluitsel over. Wordt vervolgd dus
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jeroen06De datum van de snelheidsverhoging was toch al bekend? Per 1 maart zouden deze ingaan? Of heeft dit inmiddels wederom vertraging opgelopen?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door SheenaIk heb niet gezegd dat de datum uitgesteld is, ik zeg alleen dat wanneer de exacte details bekend zijn, deze breed gecommuniceerd zullen worden
Ik verwijs graag naar de info uit dit topic:
https://forum.zeelandnet.nl/internet...snelheden-2129
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jeroen06Ik lees in je post het volgende "en per welke datum de nieuwe snelheden in gaan", terwijl er al een paar weken geleden bekend werd gemaakt dat per 1 maart de snelheden omhoog gaan.
Ik verwijs graag naar de info uit dit topic:
https://forum.zeelandnet.nl/internet...snelheden-2129
Reageer
-
Ik snap het niet goed; als je al wel hebt aangekondigd (en gepland) dat je de snelheden gaat verhogen per 1 maart, maar dan niet kan zeggen wanneer je meer details gaat bekend maken?!?! En volgens mij duurt het na morgen nog 10 dagen voor het 1 maart is. Dat wordt nog even in rap tempo wat details verzinnen joh!!! Hihihi, volgens mij gaat er helemaal niks bekend gemaakt worden, en gaat bij sommige mensen spontaan op 1 maart het gas op de internet kabel, terwijl bij velen de snelheid hetzelfde blijft. Let op mijn woorden.....
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door SheenaOorspronkelijk gepost door Jeroen06De datum van de snelheidsverhoging was toch al bekend? Per 1 maart zouden deze ingaan? Of heeft dit inmiddels wederom vertraging opgelopen?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door tvrietNou je hebt nog 11 dagen om de exacte details bij elkaar te harken joh. ik zou maar voort maken. Succes!!!!
Zou je je niet ontzettend diep schamen voor zulk onzin gedrag???
Excuses zouden zeer op hun plaats zijn.[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
Reageer
-
Is er inmiddels al wat meer bekend over de snelheidsverhoging die volgende week (1 maart) moet gaan plaatsvinden? Ben wel benieuwd of er inmiddels meer duidelijkheid is over de snelheden die de betreffende pakketten gaan krijgenof moet dit nog een geheim blijven? :P
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jeroen06of moet dit nog een geheim blijven?
als het goed is heb je vandaag ook een email-nieuwsbrief gehad.
ik heb em zelfs dubbel.
als je wilt, dan kan ik er dus eentje doorsturen
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer