Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wanneer krijgen we de snelheid van 400 mbps aangeboden?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Wanneer krijgen we de snelheid van 400 mbps aangeboden?

Hallo, aangezien er hier veel mensen bezig zijn met internet kan er misschien iemand antwoord op mijn vraag geven.
    Wie weet wanneer we 400 mbps. door de kabel gaan krijgen.
    En weet er ook iemand wanneer de app van delta tv weer gaat werken.
    mvg @

Hallo brandiserger, welkom op het forum.

Er wordt nog volop gewerkt aan het netwerk en medio maart zou de snelheid worden verhoogd. Ik heb een sterk vermoeden dat er vanaf dat moment ook een abonnement met een snelheid van 400mbps beschikbaar zal zijn.
    Het laatste nieuws over de app vind je in dit forum:
    https://forum.zeelandnet.nl/televisi....desc#comments

Reageer

hoi Jos,

Dank je voor het verwelkomen.
      En bedankt voor het antwoorden, kunt u mij dan ook vertellen of we dan gratis omhoog gaan qua snelheid(als je al de snelste internet verbinding hebt) of komen hier extra kosten voor?
      Eerder kregen we dit in een nieuwsbrief:

Uw digitale producten worden nog beter!

De internetsnelheden van al onze internetabonnementen worden deze winter verhoogd. Want dit jaar investeren we extra in de kwaliteit van ons digitale netwerk.
      Dan zijn we zelfs het enige kabelbedrijf met een gegarandeerde snelheid van 400 mbps.

alvast bedankt
      mvg @

Reageer

[quote=brandiserger]hoi Jos,

Dank je voor het verwelkomen.
        En bedankt voor het antwoorden, kunt u mij dan ook vertellen of we dan gratis omhoog gaan qua snelheid(als je al de snelste internet verbinding hebt) of komen hier extra kosten voor?
        Eerder kregen we dit in een nieuwsbrief:

Geen idee, daar is voor zover ik weet nog niet over gecommuniceerd. Zodra dat bekend mag worden, horen we dat hier vast wel! :8

Reageer

Oke,
          nou bedankt alvast.
          Is dan idd even afwachten, hoop dat het snel is wat alle 2 betreft
          gr @

Reageer

Oorspronkelijk gepost door brandiserger
            ... kunt u mij dan ook vertellen of we dan gratis omhoog gaan qua snelheid(als je al de snelste internet verbinding hebt) of komen hier extra kosten voor?
            ...
            Hoi brandiserger,

De snelheid van 400 Mbps wordt de nieuwe sneheid van het BreedBand Extreem abonnement en zal niet in Alles-in1 verkrijgbaar zijn. Wellicht in de toekomst wel, maar dat is nog niet bekend. BreedBand Super (200 Mbps met Alles-in1/160 Mbps bij los pakket) zit hier nog 1 stapje onder. Van de Alles-in-1 pakketten is de snelheid al verhoogd. Voor de losse pakketen zou dit van de winter gebeuren, maar dat is uitgesteld naar het eerste kwartaal van 2016.

Wanneer je een lopend contract hebt, dan kan je altijd een gratis upgrade doen naar een hoger abonnement. Als je buiten je contract zit trouwens ook. Je gaat dan wel een nieuw contract aan.
            A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

[quote=MatthijsLDe snelheid van 400 Mbps wordt de nieuwe sneheid van het BreedBand Extreem abonnement en zal niet in Alles-in1 verkrijgbaar zijn. Wellicht in de toekomst wel, maar dat is nog niet bekend. BreedBand Super (200 Mbps met Alles-in1/160 Mbps bij los pakket) zit hier nog 1 stapje onder. Van de Alles-in-1 pakketten is de snelheid al verhoogd. Voor de losse pakketen zou dit van de winter gebeuren, maar dat is uitgesteld naar het eerste kwartaal van 2016.

Wanneer je een lopend contract hebt, dan kan je altijd een gratis upgrade doen naar een hoger abonnement. Als je buiten je contract zit trouwens ook. Je gaat dan wel een nieuw contract aan.[/quote]

Betekent dit dat de Alles-in-een pakketten per 1 maart a.s. niet verhoogd worden? Uit een eerder topic bleek nl. dat ook deze wederom een snelheidsverhoging zouden krijgen: https://forum.zeelandnet.nl/internet...snelheden-2129

Reageer

*Rectificatie*

Ik deed mijn post net op basis van informatie die niet meer actueel was. Snelheden van Alles-in-1 gaan wel omhoog. Alles-in-1 Super krijgt dus de snelheid van 400 Mbps. Hiervoor hoeft verder niets gedaan te worden of extra kosten gemaakt worden.
                A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Matthijs, 2 vragen:
                  1. Betekent dit dat er een snelheidsverschil blijft tussen Internet Premium en Alles-in-1 Premium?
                  2. Als je hier meer details over mag geven (welke snelheden het gaan worden) dan hoor ik dat graag. Anders hoop ik op een antwoord op vraag 1

Reageer

Ik ben ook wel benieuwd naar de snelheden die het losse Premium internet pakket krijgt per 1 maart? Is daar inmiddels ook al wat meer over bekend. Hopelijk gaat naast de downloadsnelheid ook de uploadsnelheden weer eens een stukje omhoog, bijvoorbeeld Alles-in-1 Super naar 400Mbps down & 40Mbps up?

Reageer

De snelheid van 400 Mbps wordt de nieuwe sneheid van het BreedBand Extreem abonnement en zal niet in Alles-in1
                      ....

zit zelf al op de snelste, was alleen erg benieuwd wanneer naar de 400
                      maar even wachten dus nog helaas.:8

Reageer

MatthijsL heeft z'n reactie gerectificeerd. De quote die jij aanhaalt is nog van de eerste reactie..Alles-in-een super wordt dus medio maart verhoogd naar 400Mbps.

Reageer

Dus Alles-in-1 Super gaat van 200 naar 400Mbps, en Alles-in-1 Premium zou van 100 naar 200Mbps gaan heb ik gehoord? Kan dit worden bevestigd?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jeroen06
                            Dus Alles-in-1 Super gaat van 200 naar 400Mbps, en Alles-in-1 Premium zou van 100 naar 200Mbps gaan heb ik gehoord? Kan dit worden bevestigd?
                            Hoi Jeroen06,

Helaas kan ik dit nog niet bevestigen. Wel weet ik dat dit binnenkort naar buiten zal worden gecommuniceerd. Kortom: houd onze website in de gaten voor de laatste nieuwtjes !

Reageer

Ik hoop het niet, omdat ik geen alles-in-1 heb wacht ik al bijna een jaar op een upgrade van mijn internetsnelheid en nu staat er alweer een nieuwe upgrade op de planning. Ik vind het knap waardeloos dat ik als "mindere" klant wordt gezien omdat ik geen vaste telefonie wil.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X