Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wanneer krijgen we de snelheid van 400 mbps aangeboden?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door SanDee
    Ik hoop het niet, omdat ik geen alles-in-1 heb wacht ik al bijna een jaar op een upgrade van mijn internetsnelheid en nu staat er alweer een nieuwe upgrade op de planning. Ik vind het knap waardeloos dat ik als "mindere" klant wordt gezien omdat ik geen vaste telefonie wil.
    Voor de losse internet pakketten zou er ook een snelheidsverhoging moeten komen per 1 maart, de Alles-in-1 pakketten krijgen na de snelheidsverhoging van vorig jaar opnieuw een snelheidsverhoging.

Ik ben wel benieuwd of er na de verhoging van 1 maart er nog steeds een groot verschil blijft in de snelheden tussen de losse internet pakketten en de Alles-in-1 pakketten, net als SanDee heb ik geen interesse in telefonie / Alles-in-1 omdat ik m'n vaste telefonie zelf via een VoIP oplossing heb geregeld, maar op wat meer snelheid zit ik inmiddels wel te wachten! als sinds eind 2013 is de snelheid van m'n losse Premium pakket namelijk 60Mbit

Ik zou dus groot voorstander zijn van het gelijktrekken van de snelheden tussen de losse internet pakketten en de Alles-in-1 pakketten, bij andere providers zoals Ziggo & KPN zitten er ook geen grote verschillen in snelheid tussen de Alles-in-1 & losse internet pakketten.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door SanDee
      Ik hoop het niet, omdat ik geen alles-in-1 heb wacht ik al bijna een jaar op een upgrade van mijn internetsnelheid en nu staat er alweer een nieuwe upgrade op de planning. Ik vind het knap waardeloos dat ik als "mindere" klant wordt gezien omdat ik geen vaste telefonie wil.
      Het is inderdaad belachelijk dat trouwe klanten, die geen alles-in-1 willen omdat de telefonie niet nodig is, zo achter gesteld worden.

Het is duidelijk dat Zeelandnet niets om de oude/trouwe klanten geeft en probeert iedereen naar alles-in-1 te krijgen. Doordat het vorig jaar niet lukte iedereen over te krijgen (zelfs niet met een tablet) gaan ze de losse abbo's maar straffen door deze niet de verhogen en bij een eventuele verhoging achter te stellen.

Zo ga je niet met klanten om Zeelandnet! Neem de klachten serieus en behandel elke abonnee, met hetzelfde internet pakket (met of zonder alles-in-1), hetzelfde.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door hm_aapje
        Het is inderdaad belachelijk dat trouwe klanten, die geen alles-in-1 willen omdat de telefonie niet nodig is, zo achter gesteld worden.

Het is duidelijk dat Zeelandnet niets om de oude/trouwe klanten geeft en probeert iedereen naar alles-in-1 te krijgen. Doordat het vorig jaar niet lukte iedereen over te krijgen (zelfs niet met een tablet) gaan ze de losse abbo's maar straffen door deze niet de verhogen en bij een eventuele verhoging achter te stellen.

Zo ga je niet met klanten om Zeelandnet! Neem de klachten serieus en behandel elke abonnee, met hetzelfde internet pakket (met of zonder alles-in-1), hetzelfde.
        Zoals MatthijsL al heeft gemeld:

Voor de losse pakketten zou dit van de winter gebeuren, maar dat is uitgesteld naar het eerste kwartaal van 2016.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jeroen06
          Ik ben ook wel benieuwd naar de snelheden die het losse Premium internet pakket krijgt per 1 maart? Is daar inmiddels ook al wat meer over bekend. Hopelijk gaat naast de downloadsnelheid ook de uploadsnelheden weer eens een stukje omhoog, bijvoorbeeld Alles-in-1 Super naar 400Mbps down & 40Mbps up?
          Ik ben ook vooral benieuwd naar de upload.
          Feit blijft dat zoals al je appratuur in huis... ook het internet steeds meer interactief gebruikt wordt.
          Dat wil zeggen dat naast de informatie die binnen komt ook heel veel wordt verstuurd!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Frans
            Zoals MatthijsL al heeft gemeld:

Voor de losse pakketten zou dit van de winter gebeuren, maar dat is uitgesteld naar het eerste kwartaal van 2016.
            Neemt niet weg dat ook de alles-in-1 pakketten wederom een snelheidsverhoging krijgen en dus nog scheef zullen lopen met de losse abonnementen.
            Tenzij Zeelandnet netjes besluit beiden tot dezelfde snelheid te verhogen. We gaan het zien

Reageer

Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
              Matthijs, 2 vragen:
              1. Betekent dit dat er een snelheidsverschil blijft tussen Internet Premium en Alles-in-1 Premium?
              2. Als je hier meer details over mag geven (welke snelheden het gaan worden) dan hoor ik dat graag. Anders hoop ik op een antwoord op vraag 1
              Hoi GoeRoe,

Hier kan ik helaas nog geen antwoord op geven. Meer details over de snelheidsverhoging zullen binnenkort bekend worden.
              A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Oorspronkelijk gepost door hm_aapje
                Voor de losse pakketten zou dit van de winter
                Neemt niet weg dat ook de alles-in-1 pakketten wederom een snelheidsverhoging krijgen en dus nog scheef zullen lopen met de losse abonnementen.
                Tenzij Zeelandnet netjes besluit beiden tot dezelfde snelheid te verhogen. We gaan het zien
                Ik hoop ook dat de snelheden weer gelijk worden getrokken, maar misschien is het doel quota wat betreft het aantal Alles-in-1 nog niet gehaald en proberen ze met hogere snelheden meer klanten naar de Alles-in-1 pakketten te lokken :8

Mocht de aankomende snelheidsverhoging tegenvallend zijn qua bijv uploadsnelheid en worden de Alles-in-1 klanten opnieuw voorgetrokken, dan is een overstap naar VVDSL in mijn geval snel gemaakt, daar krijg je momenteel 30Mbps up!

Reageer

De snelheid van het Ziggo 120/12 pakket (vergelijkbaar met Premium) gaat medio april wederom omhoog naar 150/15.
                  https://community.ziggo.nl/bekabeld-...snelheden-8680

Hopelijk is er binnenkort meer informatie bekend over de snelheidsverhoging bij Zeelandnet , ik heb overigens nog geen nieuw EPC3940 modem gezien, die zal dan in mijn geval ook wel deze maand moeten komen ter voorbereiding op de snelheidsverhoging.

Reageer

Mocht de aankomende snelheidsverhoging tegenvallend zijn qua bijv uploadsnelheid en worden de Alles-in-1 klanten opnieuw voorgetrokken, dan is een overstap naar VVDSL in mijn geval snel gemaakt, daar krijg je momenteel 30Mbps up!
                    Is dat zo? Ik zie niet meer dan 10. Waar kan ik dat vinden?

Reageer

als je op deze site kijkt, dan zie je bij verschillende adressen een upgrade naar 70 Mb/s

https://netco-fpi-info.fourstack.nl

Reageer

Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                        als je op deze site kijkt, dan zie je bij verschillende adressen een upgrade naar 70 Mb/s

https://netco-fpi-info.fourstack.nl
                        Dat heeft dus nul komma nul met abonnementen te maken. :8

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Vulpen
                          Is dat zo? Ik zie niet meer dan 10. Waar kan ik dat vinden?
                          Er wordt inderdaad geadverteerd met bijvoorbeeld 100/10 bij KPN of 80/8 bij Telfort. Maar in de praktijk krijg je een snelheid van 100/30 over VVDSL, zie bijvoorbeeld deze post met bijbehorende speedtest: http://gathering.tweakers.net/forum/...49302#45649302 & http://www.speedtest.net/my-result/5027986047

Op https://netco-fpi-info.fourstack.nl kan je inderdaad zien wat er aan (download) snelheid beschikbaar is.

Reageer

Dat geldt niet voor heel Zeeland, ik zie nog 9 down, 1 up en geen upgrades gepland

Reageer

Er is nu ook een bericht @ Tweakers over de aanstaande snelheidsverhoging van Ziggo 120/12 naar 150/15: http://tweakers.net/nieuws/107841/zi...-15mbit-s.html

Reageer

Wordt tijd dat ze de upload eens verder verhogen.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X