Heb geen draadloze verbinding , krijg foutcode 1106 door met de melding probeer het later opnieuw , maar later is nu al sinds hedenochtend ( 10-12 )
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Modem EPS 3940
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Heb je al eens geprobeerd het modem te resetten?
Heb je als modem een EPC3940, dan is misschien aan de achterkant per abuis het "kleine" knopje ingedrukt, waarmee je wifi uitzet.
Niggo:
Is er iets aan de hand met Sony smart tv's? Zo ja, dan is het misschien handig de informatie die je hebt te delen..
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door JosHeb je al eens geprobeerd het modem te resetten?
Heb je als modem een EPC3940, dan is misschien aan de achterkant per abuis het "kleine" knopje ingedrukt, waarmee je wifi uitzet.
En waar mag dat kleine knopje zitten ?? Alles werkt via wifispots en tv via vaste kabel , alvast bedankt .
Niggo:
Is er iets aan de hand met Sony smart tv's? Zo ja, dan is het misschien handig de informatie die je hebt te delen..
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door JukeOorspronkelijk gepost door JosHeb je al eens geprobeerd het modem te resetten?
Heb je als modem een EPC3940, dan is misschien aan de achterkant per abuis het "kleine" knopje ingedrukt, waarmee je wifi uitzet.
En waar mag dat kleine knopje zitten ?? Alles werkt via wifispots en tv via vaste kabel , alvast bedankt .
Niggo:
Is er iets aan de hand met Sony smart tv's? Zo ja, dan is het misschien handig de informatie die je hebt te delen..
Reageer
-
Even de stroom eraf (de stekker eruit en niet alleen knopje aan/uit).
20 tellen wachten en weer aansluiten. Duurt even, maar dan goede kans dat alles weer werkt.[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op mÃjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
Reageer
-
... waarbij het wel goed is om te vermelden dat alles dan ook opnieuw ingesteld moet worden (zoals netwerk naam (ssid) en wachtwoord (pre shared key))
Zojuist je modem gegevens even bekeken en het signaal ziet er allemaal keurig uit en je modem heeft dus ook een goede verbinding met ons. Het kan overigens ook zijn dat je gewoon last hebt van een van je buren of iets dergelijks. Heb je je kanaal ook al eens gewijzigd? Zie hier voor de instructievideo.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Sebastiaan... waarbij het wel goed is om te vermelden dat alles dan ook opnieuw ingesteld moet worden (zoals netwerk naam (ssid) en wachtwoord (pre shared key))
Zojuist je modem gegevens even bekeken en het signaal ziet er allemaal keurig uit en je modem heeft dus ook een goede verbinding met ons. Het kan overigens ook zijn dat je gewoon last hebt van een van je buren of iets dergelijks. Heb je je kanaal ook al eens gewijzigd? Zie hier voor de instructievideo.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer