Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Modem EPS 3940

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Modem EPS 3940

    Heb geen draadloze verbinding , krijg foutcode 1106 door met de melding probeer het later opnieuw , maar later is nu al sinds hedenochtend ( 10-12 )

  • #2
    Heb jij een Sony smart TV ?, waarmee maak jij verbinding? Dit is belangrijke informatie

    Reageer


    • #3
      Jawel

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Juke
        Jawel
        Ik heb een Sony Smart Tv , maar ook op de laptop ,, smartphone e n tablet is geen draadloze internetverbinding meer .

        Reageer


        • #5
          Heb je al eens geprobeerd het modem te resetten?
          Heb je als modem een EPC3940, dan is misschien aan de achterkant per abuis het "kleine" knopje ingedrukt, waarmee je wifi uitzet.

          Niggo:
          Is er iets aan de hand met Sony smart tv's? Zo ja, dan is het misschien handig de informatie die je hebt te delen..

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Jos
            Niggo:
            Is er iets aan de hand met Sony smart tv's? Zo ja, dan is het misschien handig de informatie die je hebt te delen..
            Nee, ik zocht de foutcode op, en kwam op een Sony smart Tv uit.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Jos
              Heb je al eens geprobeerd het modem te resetten?
              Heb je als modem een EPC3940, dan is misschien aan de achterkant per abuis het "kleine" knopje ingedrukt, waarmee je wifi uitzet.

              En waar mag dat kleine knopje zitten ?? Alles werkt via wifispots en tv via vaste kabel , alvast bedankt .
              Niggo:
              Is er iets aan de hand met Sony smart tv's? Zo ja, dan is het misschien handig de informatie die je hebt te delen..

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Juke
                Oorspronkelijk gepost door Jos
                Heb je al eens geprobeerd het modem te resetten?
                Heb je als modem een EPC3940, dan is misschien aan de achterkant per abuis het "kleine" knopje ingedrukt, waarmee je wifi uitzet.

                En waar mag dat kleine knopje zitten ?? Alles werkt via wifispots en tv via vaste kabel , alvast bedankt .
                Niggo:
                Is er iets aan de hand met Sony smart tv's? Zo ja, dan is het misschien handig de informatie die je hebt te delen..
                Kleine knopje gevonden maar dit is na indrukken ook niet de oplossing .

                Reageer


                • #9
                  Even de stroom eraf (de stekker eruit en niet alleen knopje aan/uit).
                  20 tellen wachten en weer aansluiten. Duurt even, maar dan goede kans dat alles weer werkt.
                  [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Rinus
                    Even de stroom eraf (de stekker eruit en niet alleen knopje aan/uit).
                    20 tellen wachten en weer aansluiten. Duurt even, maar dan goede kans dat alles weer werkt.
                    Werkt dus niet ,

                    Reageer


                    • #11
                      op de achterkant van het modem zit een klein reset knopje.
                      hiermee kun je het modem geheel resetten.

                      Reageer


                      • #12
                        ... waarbij het wel goed is om te vermelden dat alles dan ook opnieuw ingesteld moet worden (zoals netwerk naam (ssid) en wachtwoord (pre shared key))

                        Zojuist je modem gegevens even bekeken en het signaal ziet er allemaal keurig uit en je modem heeft dus ook een goede verbinding met ons. Het kan overigens ook zijn dat je gewoon last hebt van een van je buren of iets dergelijks. Heb je je kanaal ook al eens gewijzigd? Zie hier voor de instructievideo.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Sebastiaan
                          ... waarbij het wel goed is om te vermelden dat alles dan ook opnieuw ingesteld moet worden (zoals netwerk naam (ssid) en wachtwoord (pre shared key))

                          Zojuist je modem gegevens even bekeken en het signaal ziet er allemaal keurig uit en je modem heeft dus ook een goede verbinding met ons. Het kan overigens ook zijn dat je gewoon last hebt van een van je buren of iets dergelijks. Heb je je kanaal ook al eens gewijzigd? Zie hier voor de instructievideo.
                          Probleem inmiddels opgelost , modem had "kuren" na enkele keren resetten weer o.k. allen hartelijke dank voor aangeboden hulp !:8

                          Reageer


                          • #14
                            Perfect, goed om te horen

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X