Goedendag forummers,
Ik wordt nu sinds anderhalve week geattacked door een hacker die actief is op xbox 360.
Het viel me op dat hij een hacker was en had hem een bericht gestuurd,dat ie daar een mee moet stoppen zodat iedereen gewoon fatsoenlijk zijn spel kan spelen online. Het gaat hier om het spel Black Ops 2 op de xbox 360.
Nu kreeg ik daar bericht van hem op terug en werd aangevallen met de woorden als ik hem niet met rust laat of teamkill in het spel dat ie een D-dos ( Distributed Denial/Service attack) op me uit zal voeren en dat ie beschikt over mijn ip adres.
Dus wat ik denk is,dat het er weer 1 is met grote praat,dus ik teamkill hem alsnog een keer.
En vervolgens valt me internet er in het hele huis uit,dus dit is dus wel een serieuze hacker.
Vervolgens heb ik berichten van hem dat ie me er altijd uit zal blijven gooien ook al is ie zelf niet online op xbox.
Ik heb even later weer internet,en ik ga terug online op xbox. Nog geen 5 minuten later me internet er weer uit.
Wie kan me helpen,wat kan ik hier aan doen?
Klantenservice adviseerden me om de vraag hier te stellen.
Mvg,
Wouter
Ik wordt nu sinds anderhalve week geattacked door een hacker die actief is op xbox 360.
Het viel me op dat hij een hacker was en had hem een bericht gestuurd,dat ie daar een mee moet stoppen zodat iedereen gewoon fatsoenlijk zijn spel kan spelen online. Het gaat hier om het spel Black Ops 2 op de xbox 360.
Nu kreeg ik daar bericht van hem op terug en werd aangevallen met de woorden als ik hem niet met rust laat of teamkill in het spel dat ie een D-dos ( Distributed Denial/Service attack) op me uit zal voeren en dat ie beschikt over mijn ip adres.
Dus wat ik denk is,dat het er weer 1 is met grote praat,dus ik teamkill hem alsnog een keer.
En vervolgens valt me internet er in het hele huis uit,dus dit is dus wel een serieuze hacker.
Vervolgens heb ik berichten van hem dat ie me er altijd uit zal blijven gooien ook al is ie zelf niet online op xbox.
Ik heb even later weer internet,en ik ga terug online op xbox. Nog geen 5 minuten later me internet er weer uit.
Wie kan me helpen,wat kan ik hier aan doen?
Klantenservice adviseerden me om de vraag hier te stellen.
Mvg,
Wouter
Reageer