Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Spotnet haalt geen spots meer binnen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Hallo, Hoe bedoel je Opties (kan deze niet vinden in de spotnet applicatie). Ik heb ook headers gezocht maar niet gevonden?? Kan iemand me helpen??

    Oorspronkelijk gepost door Rick
    Oorspronkelijk gepost door ellen68
    Sinds gister haalt spotnet geen spots meer binnen,voordien niks aan de hand en geeft ook geen foutmelding krijg hem er ook niet opnieuw op,wat kan ik hier aan doen?
    Voor iedereen die problemen heeft met het niet kunnen binnenhalen van spots via Spotnet of Spotlite:

    Ik had dit probleem ook. De oplossing is als volgt: Kies binnen de applicatie voor Opties en vervolgens voor Headers verwijderen en opnieuw downloaden. Hiermee wordt de hele database verwijderd en opnieuw opgebouwd. Let op, dit kan wel een klein half uurtje duren maar vervolgens heb je wel weer een werkend programma .

    Doe er je voordeel mee.

    Reageer


    • #47
      Ik heb inmiddels de nieuwste versie er op gezet,de andere eerst helemaal verwijderd en nu 2.0 er op en moet zeggen nu doet hij het weer naar behoren

      Reageer


      • #48
        Ik heb nog een link waar allerlei informatie staat met betrekking tot Spotnet. Misschien heb je daar iets aan? https://www.binaries4all.nl/spotnet2/

        ik werk met die 2.0 gewoon via highwinds
        Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

        Reageer


        • #49
          Oorspronkelijk gepost door ellen68
          Ik heb inmiddels de nieuwste versie er op gezet,de andere eerst helemaal verwijderd en nu 2.0 er op en moet zeggen nu doet hij het weer naar behoren
          Hallo,

          Heb je toevallig link om spotnet2 te downloaden.???

          Reageer


          • #50
            Oorspronkelijk gepost door Caroline
            Ik heb nog een link waar allerlei informatie staat met betrekking tot Spotnet. Misschien heb je daar iets aan? https://www.binaries4all.nl/spotnet2/

            ik werk met die 2.0 gewoon via highwinds
            Hallo, als ik op link :https://www.binaries4all.nl/spotnet2/ spotnet downloaden klik kom ik op een of andere mega site, waar je verder niks mee kan. Als ik spotnet 2.0 via google opzoek en download krijg ik nog steeds geen nieuwe posts binnen??

            Wie kan me helpen ????

            Reageer


            • #51
              [quote=Marcel1976]
              Oorspronkelijk gepost door ellen68
              Ik heb inmiddels de nieuwste versie er op gezet,de andere eerst helemaal verwijderd en nu 2.0 er op en moet zeggen nu doet hij het weer naar behoren
              Hallo,

              Heb je toevallig link om spotnet2 te downloaden.???[

              Heb net spotnet 2.0 gedownload maar nog steeds geen nieuwe spots???

              Gr marcel

              Reageer


              • #52
                [quote=Marcel1976]
                Oorspronkelijk gepost door Marcel1976
                Oorspronkelijk gepost door ellen68
                Ik heb inmiddels de nieuwste versie er op gezet,de andere eerst helemaal verwijderd en nu 2.0 er op en moet zeggen nu doet hij het weer naar behoren
                Hallo,

                Heb je toevallig link om spotnet2 te downloaden.???[

                Heb net spotnet 2.0 gedownload maar nog steeds geen nieuwe spots???

                Gr marcel
                Ik heb hem ook gewoon via google opgezocht en er op gezet,heb je de oudere versie wel eerst verwijderd want anders doet hij het ook niet?

                Reageer


                • #53
                  [quote=ellen68]
                  Oorspronkelijk gepost door Marcel1976
                  Oorspronkelijk gepost door Marcel1976
                  Oorspronkelijk gepost door ellen68
                  Ik heb inmiddels de nieuwste versie er op gezet,de andere eerst helemaal verwijderd en nu 2.0 er op en moet zeggen nu doet hij het weer naar behoren
                  Hallo,

                  Heb je toevallig link om spotnet2 te downloaden.???[

                  Heb net spotnet 2.0 gedownload maar nog steeds geen nieuwe spots???

                  Gr marcel
                  Ik heb hem ook gewoon via google opgezocht en er op gezet,heb je de oudere versie wel eerst verwijderd want anders doet hij het ook niet?
                  Hoi, je hebt gelijk de oude versie stond er nog op, dank je wel, volgens mij doet hij het nou.

                  Gr en bedankt

                  Reageer


                  • #54
                    Kijk eens op https://www.binaries4all.nl/spotnet2/ voor informatie betreft Spotnet.
                    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X