als ik grabit gebruik kan ik wel dingen downloaden met highwinds en spot net niet snap er niks van :@
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Spotnet haalt geen spots meer binnen
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door Gwn-BryanZojuist ook de nieuwste spotnet versie erop gezet en nog steeds komen er geen spots binnen, Downloaden met grabit gaat wel maar spots komen niet binnen helaas.
Reageer
-
Nou zojuist thuis getest en inderdaad, er kwamen geen nieuwe spots binnen. Oplossing: In de programdata map de highwinds cache bestanden verwijderen en spotnet weer opstarten - duurt even maar dan staan er weer netjes nieuwe spots bij[img]396b9ce3-b2f7-4a69-8966-3b2ff7c5a9fa.png[/img]
Schijnt dat ze inderdaad iets bij Highwinds hebben gedaan met index nummers ofzo...
Reageer
-
Ik gebruik zelf spotlite. Kon nergens de highwinds cache bestanden vinden. Ook niet met een zoekopdracht naar highwinds.* met total commander.
Uiteindelijk maar gekozen voor "headers verwijderen en opnieuw downloaden" bij opties.
Duurt wel even, maar hij doet het weer
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door SebastiaanNou zojuist thuis getest en inderdaad, er kwamen geen nieuwe spots binnen. Oplossing: In de programdata map de highwinds cache bestanden verwijderen en spotnet weer opstarten - duurt even maar dan staan er weer netjes nieuwe spots bij[img]396b9ce3-b2f7-4a69-8966-3b2ff7c5a9fa.png[/img]
Schijnt dat ze inderdaad iets bij Highwinds hebben gedaan met index nummers ofzo...
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door ellen68Sinds gister haalt spotnet geen spots meer binnen,voordien niks aan de hand en geeft ook geen foutmelding krijg hem er ook niet opnieuw op,wat kan ik hier aan doen?
Ik had dit probleem ook. De oplossing is als volgt: Kies binnen de applicatie voor Opties en vervolgens voor Headers verwijderen en opnieuw downloaden. Hiermee wordt de hele database verwijderd en opnieuw opgebouwd. Let op, dit kan wel een klein half uurtje duren maar vervolgens heb je wel weer een werkend programma.
Doe er je voordeel mee.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer