Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Alle favorieten weer foetsie op startpagina

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    De favorieten die je zelf hebt ingesteld via onze voorpagina worden bewaard via een cookie.
    Als je dus cookies automatisch na een bepaalde periode opruimt, of wanneer je deze handmatig verwijderd weet je browser niet meer wat je favorieten waren en krijg je de standaard cookies te zien.

    Als je browser de instelling heeft om cookies automatisch te verwijderen na het afsluiten van je browser zullen de favorieten nooit onthouden worden.

    Reageer


    • #17
      Vreemd blijft het ik heb op geen van mijn browsers de instelling dat de cookies verwijderd moeten worden en ik hen IE, Firefox en Chrome

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Rienk
        Vreemd blijft het ik heb op geen van mijn browsers de instelling dat de cookies verwijderd moeten worden en ik hen IE, Firefox en Chrome

        helemaal eens !

        Reageer


        • #19
          Nog eens even uitgeprobeerd, maar als favorieten worden aangepast (Chrome) en cookies bewaren is ingeschakeld, worden wijzigingen niet meer toegepast na herstart browser.
          Ook als site wordt vernieuwd, zonder browser af te sluiten, worden wijzigingen niet weergegeven.
          Er is dus meer aan de hand dan het cookie-verhaal!

          Reageer


          • #20
            Het is zelfs zo dat als ik er Pinterest in mijn favorieten zet en daar naar toe gaat en daarna terug naar de homepage van Zeelandnet is alles weer zoals jullie het ingedeeld hebben dus Pinterest is er af

            Reageer


            • #21
              dus ... Zeelandnet-probleem ....!!! ???

              Reageer


              • #22
                Ik ga het nog even verder testen.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Jeroen
                  Ik ga het nog even verder testen.

                  dank !

                  Reageer


                  • #24
                    En? Er is nog steeds geen resultaat. Ik zou dan denken Zeelandnet : haal die favorieten er gewoon helemaal af! Hier hebben we compleet niets aan.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Cijbra
                      En? Er is nog steeds geen resultaat. Ik zou dan denken Zeelandnet : haal die favorieten er gewoon helemaal af! Hier hebben we compleet niets aan.
                      Helemaal mee eens !!

                      Reageer


                      • #26
                        Het is schijnbaar een groter probleem dan gedacht, nog steeds geen oplossing?

                        Reageer


                        • #27
                          Nee, nog niet. We zijn er nog mee bezig.

                          Reageer


                          • #28
                            nee, blijkbaar niet; bij mij (Mozilla Firefox) verdwijnt ook nog steeds alles...; = ((

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door Jeroen
                              Nee, nog niet. We zijn er nog mee bezig.

                              toch al een heel poosje ???

                              Reageer


                              • #30
                                Het probleem met het toevoegen van favorieten op de voorpagina is opgelost.
                                Het is weer mogelijk om je eigen favorieten in te stellen.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X