Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Alle favorieten weer foetsie op startpagina

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Alle favorieten weer foetsie op startpagina

    Zowel met Firefox als Google Chrome... op de homepage van Zldnet zijn al mijn ingevoerde favorieten weer omgewsisseld met die welke jullie gekozen hebben. Toevoegen van een favoriet lukt mij niet, wat is er aan de hand a.u.b.?

  • #2
    ps Ook met IEX. Bovendien, nieuwe favorieten werken niet en worden niet bewaard. Zodra ik FF, GC of IEX afsluit en opnieuw aanklik, zijn mijn favo's opnieuw verdwenen.

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Beste Marco en Jos. Gisteren stonden ze er nog, gewoon op de homepage van zeelandnet, neen, ik heb geen updates voor de browsers geinstalleerd en neen, ik gebruik geen Win10. Vreemd blijft het. Waar zijn de favorieten gebleven en waarom kan ik als ik ze opnieuw aanmaak niet saven?

          Reageer


          • #6
            Kijk: afb. 1 is nadat ik er wat gedeleted heb, afb. 2 is nadat ik opnieuw de homepage bezoek. Dat klopt toch niet?

            Reageer


            • #7
              Even geprobeerd in IE en doet bij mij precies hetzelfde!
              Heb daar overigens hiervoor nooit gebruik van gemaakt, dus weet niet of het toen wel goed werkte.

              Reageer


              • #8

                Reageer


                • #9
                  Kan het iets te maken hebben met cookies die vanzelf weer verdwijnen?
                  Installeer anders Google Chrome eens vanaf hier.

                  Reageer


                  • #10
                    Komt ie weer met z'n Google Chrome.....wordt er wat aan verdient ofzo

                    Anyway, het werkt op de Firefox ook niet...ach Zeelandnet he

                    Reageer


                    • #11
                      Lijkt me inderdaad een cookie gerelateerd iets, zeker omdat het bij meerdere browser hetzelfde lijkt, ik zal de vraag nog eens uitzetten bij de webmaster.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Cijbra
                        Zowel met Firefox als Google Chrome... op de homepage van Zldnet zijn al mijn ingevoerde favorieten weer omgewsisseld met die welke jullie gekozen hebben. Toevoegen van een favoriet lukt mij niet, wat is er aan de hand a.u.b.?
                        Ik heb precies hetzelfde probleem

                        Reageer


                        • #13
                          Bedankt Marco, ik wacht af. Fijne dag nog.

                          Reageer


                          • #14
                            Dacht even dat ik de enige was maar zo te zien niet vreemd allemaal op elke browser is het gebeurt, hopelijk heeft de webmaster een goed antwoord

                            Reageer


                            • #15
                              ik werk met Ubuntu ik heb geen Windows; precies hetzelfde probleem ...

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X