Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Waar het beste een sim only samenstellen?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Waar het beste een sim only samenstellen?

    Op diverse sites kun je een abonnement samenstellen, maar eigenlijk zie ik door de bomen het bos niet meer. De ene vergelijker is de ander niet, daarbij zou ik tips willen hebben welke provider nou beste landelijke dekking heeft met de laagste kosten.

    Ik zie bijvoorbeeld dat een sim only samenstellen hier kan maar ook hier of hier. Welke vergelijker raden jullie aan? Of kan ik beter direct naar de site van een desbetreffende provider gaan?

    Alvast dank

    Ps. Ik vraag het hier aangezien ik bij Zeelandnet wil aansluiten voor andere diensten, wellicht weten de experts of er iets aan overlapping is

  • #2
    Welkom op het serviceForum van ZeelandNet, maria77.

    ZeelandNet kent Delta Mobiel

    Reageer


    • #3
      Bedankt voor je reactie poldertrol,

      Ik denk dat ik vooral data ga gebruiken en incidenteel bellen. Alles-in-1 kan dan ook een optie zijn. Wat denk jij?

      Reageer


      • #4
        Oh en maximale kosten hangt heel erg van de aanbieding af, dat moet ik nog vergelijken wat redelijk is.

        Reageer


        • #5
          Ik zit zelf bij HI(KPN). Ik gebruik het ook voornamelijk voor data en minder voor bellen. Sim Only kwam hier voor mij het beste uit. Je hebt standaard 4G en de dekking is ten opzichte van andere providers (T-Mobile/Vodafone/Tele2) echt subliem moet ik zeggen.

          Reageer


          • #6
            Welke provider je wil nemen hangt af van je budget en waar je woont. T-Mobile heeft in Zeeland de slechtste dekking. Maar ook andere providers hebben hun blinde vlekken. Hier zijn van te vinden (die helaas niet altijd kloppen). Ook is er een prachtige dekkingskaart van door gebruikers aangeleverde data.

            T-Mobile heeft historisch gezien het slechtste bereik in Zeeland maar is tegelijk wel goedkoop. Tele2 maakt (voor het niet-4G-netwerk) gebruik van T-Mobile, voor prijzen die nog onder die van T-Mobile zelf liggen. In Zuid-Beveland is het bereik van T-Mobile behoorlijk beroerd, in Zeeuws-Vlaanderen ook, op andere plaatsen is het juist weer prima.

            Delta Mobiel maakt gebruik van het KPN-netwerk (net als Simyo, een 'plakmerk' oftewel MVNO, virtuele telecom-operator). De overlap met het overige Delta/ZeelandNet aanbod is vrij beperkt omdat het een ingekocht product betreft dat slechts gedeeltelijk aansluit bij het overige aanbod.

            Kiezen moet je zelf doen gelukkig zijn er veel providers waar je na een maand alweer van ze af kan, dan kan je het ook gewoon proberen.

            Reageer


            • #7
              Voor het vergelijken van SIM-Only abo's gebruik ik meestal deze site: http://vindsimonly.nl , kan je volledig naar eigen wensen instellen wat je wilt hebben (veel of weinig minuten/MB's etc.)

              Wat betreft dekking in Zeeland kan je het beste T-Mobile & Tele2 mijden, momenteel zijn deze 2 providers nog hun 4G netwerk aan het opbouwen en pas eind 2015 of in de loop van 2016 is een goede dekking in Zeeland van hun te verwachten.

              Vodafone heeft het in Zeeland wat betreft de dekking wel wat beter in orde, en ook qua 4G heeft Vodafone tegenwoordig ook een behoorlijk dekking. Maar echt goedkoop zijn ze helaas niet.

              KPN blijft echter toch nog steeds het beste qua bereik zeker in de wat meer landelijke gebieden zoals Zeeland, zelf heb ik Simyo (=KPN netwerk) dat werkt perfect & met lage maandelijkse kosten

              Reageer


              • #8
                Als je goed kijkt zijn de Simpel het goedkoopste. Goedkoopste Sim Only aanbieder

                Reageer


                • #9
                  Het aanbod komt het eerst beschikbaar voor de huidige klanten van DELTA Mobiel. Zij hebben hierover inmiddels een brief ontvangen. De overige klanten worden later dit najaar benaderd.

                  Meer info is te vinden op onze website: Partnership DELTA & T-Mobile.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Naoual
                    Het aanbod komt het eerst beschikbaar voor de huidige klanten van DELTA Mobiel. Zij hebben hierover inmiddels een brief ontvangen.
                    dan denk ik dat de postduif z'n vrachtje verloren heeft.
                    wij hebben tenminste geen brief gezien

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                      Oorspronkelijk gepost door Naoual
                      Het aanbod komt het eerst beschikbaar voor de huidige klanten van DELTA Mobiel. Zij hebben hierover inmiddels een brief ontvangen.
                      dan denk ik dat de postduif z'n vrachtje verloren heeft.
                      wij hebben tenminste geen brief gezien
                      Okayy dan wil ik dit graag even nakijken. Heb je voor mij je persoonlijke klantgegevens in een privebericht?

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X