Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Welke laptop met welke wifi ax card

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door copilot Bekijk bericht
    Gebruik geen wifi om te downloaden via de kabel
    Die router gebruik voor andere dingen niet aan de pc
    Heel het punt gaat hier over de wifisnelheid die je haalt van je 1gbps internetabonnement. Nu kom jij dat je gewoon bedraad download. Tsja. Bedraad haal ik ook rond de 930 a 940mbps!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

Heel het punt gaat hier over de wifisnelheid die je haalt van je 1gbps internetabonnement. Nu kom jij dat je gewoon bedraad download. Tsja. Bedraad haal ik ook rond de 930 a 940mbps!
      Als je dat meent van die wifi zou ik zeggen droom verder want dat haal je nooit
      https://www.youtube.com/watch?v=jG5cwi5xE24
      Laatst bewerkt door copilot; 9 Jun 2024, 13:57.

Reageer

Als je dat meent van die wifi zou ik zeggen droom verder want dat haal je nooit
        https://www.youtube.com/watch?v=jG5cwi5xE24
        Je komt met heel lulverhaal van dure laptops die het wel halen. En nu kom je ineens dat ze het niet halen. Fijne dag kerel. Zie genoeg testen dat die de snelheid van boven de 1gbps halen als ze bijvoorbeeld een 2gbps internet abonnement hebben. die deco x20 wifi spots zijn gewoon van mindere kwaliteit. en kun je ook niet op 160mhz instellen, wat in die nieuwste asus wifi 6 en 6e routers wel kan.

Reageer

Gebruik geen wifi om te downloaden via de kabel
          Die router gebruik voor andere dingen niet aan de pc
          hier het bewijs! https://www.youtube.com/watch?v=u88X3g2uSmc&t=84s

Reageer

Nou als je dat weet waarom zo verhaal koop zo een ding en ga ermee aan de slag en zet je test resultaten op het forum

Reageer

Nou als je dat weet waarom zo verhaal koop zo een ding en ga ermee aan de slag en zet je test resultaten op het forum
              Denk zelf dat die deco x20 wifi spots gewoon troep is. 1200mbit geven ze misschien op een 3gigabit verbinding van je provider? Zal ik met deze asus niet gewoon een betere verbinding halen op wifi 5ghz? https://www.coolblue.nl/product/8668...ax86u-pro.html

Reageer

Rinus Je zegt eigenlijk gewoon niks. Leuk voor je kids. Maar denk dat ze er nog minder verstand van hebben dan ik. Feit dat het nokia glasvezelmodem ook maar iets van krap 400mbit haalt op 5ghz heeft te maken dat het maar 40mhz bandbreedte heeft. Waardeloos modem gewoon. En totaal niet next gen. Mijn ax200 wifi card heeft een 160mhz frequentie. Dus daar zit hem de bottleneck al.

Reageer

Kan je geen ander modem aansluiten als die Nokia glasvezelmodem " zo waardeloos" is, D060?

Reageer

Als je niet tevreden bent over het Nokia modem kun je altijd nog voor dit gaan :

https://www.schenkict.nl/modems/6-no...326900933.html

Hierop kun je elke router aansluiten.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                      Als je niet tevreden bent over het Nokia modem kun je altijd nog voor dit gaan :

https://www.schenkict.nl/modems/6-no...326900933.html

Hierop kun je elke router aansluiten.
                      Ga ik niet aan beginnen. Wat denk jij dat de bottleneck is van de wifisnelheid die ik haal op de deco x20 spots? die deco x20 hebben een frequentie can 160mhz mijn wifi ax200 kaart in laptop ook. echter mijn asus router 68u een frequentie van maar 60mhz, maar dat is als die op wifi is ingesteld. staat nu gewoon als accespoint. welliswaar mijn nokia glasvezelmodem met een 5e cat kabel aangesloten op mijn wanpoort van mijn router. cat5e kabel kan dan wel tot 1gbps maar heeft ook maar 100mhz frequentie, zal dat wat uitmaken?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Meloentje Bekijk bericht
                        Kan je geen ander modem aansluiten als die Nokia glasvezelmodem " zo waardeloos" is, D060?
                        Het nokiamodem is het glasvezelmodem, dat heb ik nodig voor de hoofdaansluiting op de glasvezel aansluiting in de meterkast! Heb al diversen keren gezegt, dat mijn deco x20 wifi spots als wifi dienen nu, die zijn bedraad aangesloten vanaf utp poort van glasvezel naar mijn asus 68u wanpoort die als accespoint dient. Ik haal hier maar 520mbit mee. Blijkbaar verlies je met die deco`s gewoon erg veel signaal. Is er een router wat wel gewoon iets van 900 of meer kan halen draadloos van de 930mbit die ik bedraad wel haalt? Deze router bijvoorbeeld https://www.coolblue.nl/product/8668...04qH6tGxh2PXRA ?

Reageer

Bottleneck het moederbord
                          Wifi-6 snelheden staan vast, maar kunnen nooit worden gegarandeerd. Hangt sterk af van de omgeving waarin een notebook wordt gebruikt en de opstelling van de gebruikte bedrade router. Wifi-6 op mijn Dell notebook werkt prima op 5Ghz met een prima bandbreedte; dan hoeft voor jou niet zo te zijn.
                          Succes met de aankoop, laat je even weten wat het is geworden?
                          Laatst bewerkt door Webkabouter; 9 Jun 2024, 23:29.
                          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

Reageer

Webkabouter ja ga er geen nieuwe laptop voor halen..ik heb 420mbit verlies. Als ik 2gb internetabo zou hebben zal ik 900 of 1000gbps draadloos halen. Welke dell laptop heb jij? Generatie processor is toch niet belangrijk voor de wifisnelheid? Hoeveel gig internetabo heb jij? En welke snelheid haal je draadloos op 5ghz?

Reageer

Op welk wifi kanaal zit je want dat kan ook een verschil maken
                              Zou zeker om te testen je asus er eens tussen uit halen om te kijken of het schilt

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X