Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

nieuwe laptop (advies)

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door mheijden Bekijk bericht
    Toch nog even iets voorleggen: HP Laptop 17-cp2026nd plus muis (https://www.hp.com/nl)
    • BESTURINGSSYSTEEM Windows 11 Home
    • PROCESSORAMD Ryzen™ 3 7320U
    • GEHEUGEN8 GB RAM KOSTPRIJS EURO 469,00
    • OPSLAGCAPACITEIT256 GB SSD
    • SCHERM43,9 cm (17,3 inch), HD+ (1600 x 900)
    • VIDEOKAARTAMD Radeon™-videokaart.
    Is dit een aanrader ????????????????

    MVG Martin
    Prima!

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door mheijden Bekijk bericht
      Toch nog even iets voorleggen: HP Laptop 17-cp2026nd plus muis (https://www.hp.com/nl)
      • BESTURINGSSYSTEEM Windows 11 Home
      • PROCESSORAMD Ryzen™ 3 7320U
      • GEHEUGEN8 GB RAM KOSTPRIJS EURO 469,00
      • OPSLAGCAPACITEIT256 GB SSD
      • SCHERM43,9 cm (17,3 inch), HD+ (1600 x 900)
      • VIDEOKAARTAMD Radeon™-videokaart.
      Is dit een aanrader ????????????????

      MVG Martin
      Als ik het zo lees prima laptop met de eisen die u heeft, lekker groot scherm en een kleine SSD (harddisk).

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door copilot


        Als je me niet gelooft is jou probleem en zal bij deze wel op me blacklist zetten en dat komt door ontzettende stomme opmerking.
        Je weet donders goed waar ik op Doel

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door copilot
          Als je een goed en stabiele laptop zoekt zou ik deze nemen.

          https://tweakers.net/pricewatch/1745...1-md62280.html

          Heb van deze er wat geleverd aan klanten die daar heel tevreden mee zijn.
          Voor surfen op het net en ook voor boekhouding en andere doeleinden.
          Prima spul, maar deze is ruim overspecced en te duur voor wat meneer beschreef. Voor 100 minder komt hij er ook.

          Reageer


          • #20
            Beste Forum leden, er is mij iets opgevallen en dat is, dat ik de ingebouwde CD/DVD speler mis bij veel laptops. Is dat tegenwoordig normaal en moet ik dan een externe CD/DVD speler gebruiken. Ik mis deze bijvoorbeeld bij de HP 17 CN-0936 ND. Zijn er wellicht andere modellen die nog wel een CD/DVD speler hebben. Ik hoor graag. Martin

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door mheijden Bekijk bericht
              Is dit een goede keus en zijn er betere alternatieven?
              Ik denk dat dat een goede keuze zou zijn, afhankelijk wat je ermee wilt doen. Wat je ook besluit te kopen, er zijn altijd alternatieven. Het is wel belangrijk dat je weet wat je met deze hardware wilt gaan doen.

              Kijk anders even @ https://tweakers.net/pricewatch/1843...7-1h-c1se.html en vergelijk wat aanraders.
              Succes!
              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door mheijden Bekijk bericht
                Beste Forum leden, er is mij iets opgevallen en dat is, dat ik de ingebouwde CD/DVD speler mis bij veel laptops. Is dat tegenwoordig normaal en moet ik dan een externe CD/DVD speler gebruiken. Ik mis deze bijvoorbeeld bij de HP 17 CN-0936 ND. Zijn er wellicht andere modellen die nog wel een CD/DVD speler hebben. Ik hoor graag. Martin
                Er zijn modellen die een cd dvd speler hebben, maar dan betreft dat vaak tragere en veel kleinere netbooks, of veel duurdere laptops > €500,=. Externe dvd.cd spelers heb je al voor een €30,= en kun j via USB aansluiten op je laptop.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door spunsjketa Bekijk bericht
                  Er zijn modellen die een cd dvd speler hebben, maar dan betreft dat vaak tragere en veel kleinere netbooks, of veel duurdere laptops > €500,=. Externe dvd.cd spelers heb je al voor een €30,= en kun j via USB aansluiten op je laptop.
                  Goed dat het even ter sprake komt, want ik had er helemaal niet bij stilgestaan dat een cd/dvdspeler-brander bijna oud nieuws was. Als W10 eruit gaat wil ik ook een laptop voor bij de PC kopen die op W10 draait (anders draaien sommige programma's - veelal op DVD - die ik niet kan missen waarschijnlijk niet meer) en had er helemaal niet bij stilgestaan dat ik ook wat dat betreft blijkbaar in het verleden leef 🙄😲😇
                  Dank dus! En een CD/DVD-lezer is trouwens ook niet automatisch gelijk een brander.

                  Reageer


                  • #24
                    Met een paar klikjes (compatibiliteitsmodus) zijn 9 van de tien oudere applicaties onder W11 te draaien. Van de tiende kun je je dan afvragen of je hem echt nog nodig hebt. 😇

                    Reageer


                    • #25
                      In ieder geval 1 programma is nodig, want wat je daarmee maakt heeft een apart bestand dat niet te openen is met een ander programma en ook niet te converteren is. Programma komt uit the US of A en heeft geen nieuwere versie of eentje die hier te bestellen is. Heb weinig zin om in ieder geval 538 bestanden opnieuw te moeten maken 🙄🙄
                      Maar het programma zou ook niet op W10 werken en voila 😋😁 , maar dit heeft verder weinig met de originele vraag te maken. Wel dank voor de tip, die compatibiliteit gebruik al vaker (ook met oude spelletjes).

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht


                        Dank dus! En een CD/DVD-lezer is trouwens ook niet automatisch gelijk een brander.
                        Nee, dat is waar. Wat zij gemeen kunnen hebben is dat zij los verkrijgbaar zijn en kunnen met usb aan een laptop worden geknoopt.

                        Reageer


                        • #27
                          Ik heb inmiddels de gegevens van mijn cd/dvd speler. Ik vind het toch prettig wanneer de oude laptop ook werkt. Heeft iemand een idee waar ik die bijvoorbeeld deze cd/dvd speler nieuw of tweedehands kan kopen. Ik zag iemand op Marktplaats en ik heb Philip aangeschreven. Hebben jullie nog suggesties ?

                          Gegevens cd/dvd speler:

                          COMP_PART:
                          820286-HC0

                          COMP _SN:
                          7FENA01KH53GEJ

                          SUPPLIER_NAME:
                          PLDS
                          (Philips Lite-On Digital Solutions)

                          COMP_PART_DESC:
                          DRV,STD,DVDSM,SATA
                          9.5mm


                          MVG Martin

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door copilot

                            Nou dat weet ik niet en ik ken je helemaal niet en wil je ook helemaal niet kennen.
                            Hou je eigen aan het onderwerp en val geen mensen lastig anders moet je rapporteren bij de forumleiders.
                            En nu ga je weer op me blacklist (p.s. heb je toch gerapporteert)
                            Bor de wolf twee ,maar ik ken je wel via je Buurman, voel je al nattigheid
                            Laatst bewerkt door koekeroe; 9 Nov 2023, 18:14.

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door copilot

                              Nou dat weet ik niet en ik ken je helemaal niet en wil je ook helemaal niet kennen.
                              Hou je eigen aan het onderwerp en val geen mensen lastig anders moet je rapporteren bij de forumleiders.
                              En nu ga je weer op me blacklist (p.s. heb je toch gerapporteert)
                              Ik constateer dat bepaalde personen nog steeds niet zijn uitgerookt. Praathuis is kennelijk ook weer actief (alter ego van Klapstoel/Klaproos/Dolopfriet/Snoepdoos etc etc).
                              Het wordt tijd voor enkele personen om het boek te sluiten of dat wordt voor hen gedaan. Het hinderlijke gespam is door al het blokkeerwerk al een stuk minder.
                              Geen aandacht geven is het beste zoals je al aangeeft. Op de blacklist ermee.

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door copilot
                                Bordewolf Geen aandacht geven is het beste zoals je al aangeeft.
                                Klopt aan je geef ik normaal gesproken geen meinig meer omdat je eigen woorden en regels meestal niet na komt.
                                En wat je nu weer schrijft is denk ik uit je eigen boekje want ik heb er niks mee.
                                Dan hebben we koekeroe nog die denkt me buurman te kennen.
                                Heb die net gesproken en die wat die tegen je wilt zeggen;

                                Koekeroe, je ne te connais pas du tout, alors avant d'écrire quelque chose sur un forum, prouve-le en envoyant un mail au copilote car le voisin dont tu parles a son adresse email, bonne chance pour ça

                                คูเคโร ฉันไม่รู้จักคุณเลย ดังนั้นก่อนที่คุณจะเขียนอะไรในฟอรั่ม ให้พิสูจน์ด้วยการส่งอีเมลไปที่นักบิน เพราะเพื่อนบ้านที่คุณหมายถึงมีที่อยู่อีเมลของเขาแล ้ว โชคดีนะ
                                EErder gaf je nog aan geen Buurman te hebben ,en toch kom ik bij die goede man ,Goed bezig

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X