Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internetverbinding

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Internetverbinding

    Slechte internetverbinding via glasvezel. Sinds vorige week heb ik last van een uiterst langzame en vaak uitvallende internetverbinding. Alles gedaan om dit te verhelpen (herstart modem, netwerkcontrole, herstart PC, op advies helpdesk deep reset gedaan op het modem), maar niets heeft geholpen.Volgens helpdesk zou dit te maken hebben met een landelijke storing van het glasvezelnetwerk waarvoor vorige week nog geen oplossing was gevonden. Ik heb daar verder niets meer van gehoord, maar ben intussen benieuwd naar de stand van zaken. Wie heeft hier nog meer last van ?
    Laatst bewerkt door JohanPG; 14 Sep 2022, 11:35.

  • #2
    Johan, hier in O-Souburg (gebied Molenweg) ook traag!! ik zie dat de homepage van zeelandnet nog hetzelfde is als gisteren.
    Zeelandnet is de startpagina van en voor Zeeland met het prikbord, vacatures, het Zeeuwse weerbericht en het laatste nieuws.

    Reageer


    • #3
      De homepage van Zeelandnet heeft op 't moment een storing bij de nieuwsberichten. Dit komt niet door je verbinding.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
        De homepage van Zeelandnet heeft op 't moment een storing bij de nieuwsberichten. Dit komt niet door je verbinding.
        Bedankt Jeroen

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
          De homepage van Zeelandnet heeft op 't moment een storing bij de nieuwsberichten. Dit komt niet door je verbinding.
          bedankt

          Reageer


          • #6
            Dit probleem heeft niets met de Homepage van Zeelandnet te maken. De verbinding is vaak dusdanig traag dat websites een time-out geven en de verbinding valt vaak helemaal weg. Ook is er geen WiFi-signaal meer vanaf het modem.Volgens de helpdesk heeft dit te maken met een landelijke glasvezelstoring waar Delta niets aan zou kunnen doen. Het speelt al zeker meer dan een week en er is nog steeds geen verbetering. Ik ben intussen benieuwd naar de stand van zaken wanneer hiervoor een oplossing is. Weet iemand hier iets meer van ?

            Reageer


            • #7
              Een nieuw modem doet wonderen zoals ik nu gemerkt heb en met mij verschillende kennissen in de buurt die hetzelfde probleem hadden en ook dezelfde oplossing kregen : een nieuw modem.

              Reageer


              • #8
                Hoi Johan welke modem had je en welke heb je nu als ik vragen mag Graag hoor ik van je Ronald

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X